Alla inlägg den 12 juni 2013

Av mikaela severin - 12 juni 2013 22:31

Hur man än vrider o vänder så bli de stress varje morgon! Märkligt!
Började dagen med cykel mot gymet,theo vägrade bil, ville pröva hjälmen han fick, kändes ju lite si sådär o ta cykeln när man hade ett PT benpass framför sig! Men så blev det iaf:)
Kan bara säga FY FAN vilket grymt jävla pass idag! Ja ha nog en jävligt grym PT, men den bästa! Lyckades köra mig totalt slut idag! Ja de va nästan så tårarna kom o ja lovar, jag svor inombords! Men så jäklaskönt o gå därifrån helt galet nöjd, vet att man gjort ett bra pass och verkligen gett allt! Faktiskt blev ja förvånad över mig själv idag, tro jag max vatt uppe i 62,5 kg i knäböj! Nu jävla höjde vi ribban ... 75 kg! Kändes sååå bra:) sen massa sumosquats med kettlebell, benspark och lårcurl..så när benen va döda körde vi 3 magövningar;)
Trampade hemåt i snigelfart kändes de som! Men sen när ja kom hem släppte de, nu är de bara vänta tills imon em/ kväll då lär smärtan va rejäl o på fredagrullar vi ur sängen och kastar sig ner på toasitsen! Samma visa varje gång :p
Har hunnit med en snabbvända te solariet med, för kl 15 va de jobbdax!
Nu är sängen som väntar, jobb 7-14 imon o efter deska vi mata axlar direkt:) sen ska ungen o ja njuta av vara lediga tills måndag em:)

Sussa gott!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards