Alla inlägg den 5 juni 2013

Av mikaela severin - 5 juni 2013 21:43

Njuter av underbart väder, vaknade redan 07 imorse, morgonpigg idag, kunde ikke somna om! Theo däremot sov till 8,30! Hade morgonmys i sängen med musik.. gissa vilken... sean banan och Yohio givetvis.. så är de när Theo få bestämma :)

Lämnade Theo på dagis 10,30 då det var egentidsdag innan jobbet, så drog till gymet, va hundra att de va ben o mage idag på schemat, men när jag kom dit va de endast ben! o de räckte.. första benpasset på nya schemat:)

typ såhär blev de: 

Knäböj 5 set

Benpress smalt + brett  4 set

Gående utfall  5 set

Lårcurl 5 set

Benspark 5 set  


så var ganska mör i mina ben efter detta :) Imon laddar vi för armpass och Cardio:)) kommer bli grymt de med :)

Har även hunnit med att njuta i solen innan jobbet, har eftermiddagssol på min balkong, stekhett, men skönt, en kaffe på de o man mådde prima:) sen va det bara att bege sig mot jobbet för ett 16-21 pass, men imon är ledig dag och den kommer spenderas men finaste grabben ute i solen:)


Nu säger jag over and out!



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards