Alla inlägg den 18 mars 2013

Av mikaela severin - 18 mars 2013 22:09

Blev inte så lång sovmorgon som tänkt, va faktiskt på aningen dåligt humör imorse, men det va ju min dag med 2 timmars egentid idag innan jobb, så va på gymet kl 10! Redo för mitt ben & magpass! Kollade schemat o insåg att den där jävla bollen o plankan som jag hatar va med!
Började med benen, mycket nöjd då ja höjde alla vikter idag, o de kändes helt ok! O magen blev faktiskt lätt utmaning, första gången jag gjorde plankan på boll klarade jag inte mina 60 sek x 4 , så andra gången ja gjorde de skulle de höjts till 70 sek men blev bara mina 60! Så idag är jag tillbaka i rätt bana på schemat som ja skulle, 80 sek x 4 skulle de va , blev 80 sek x 3 o sista blev hela 120 sek! Mr Smyth fick klocka, o ja tro egentligen ja hade fixat lite till, till o med försökta ja göra armhävningar direkt efter! Supernöjd ställde jag mig på löpbandet efter, hann tyvärr inte 60 min, men blev 40 iaf! Ångrar mig lite såhär efteråt att ja inte va med på cirkelträningen istället, men kanske är de nåt jag hinner med en annan dag;)
För övrigt va de kvalitetsrådet ( möte) sen schemaläggning med gruppchef, o jobb 16-21 på de!
Nu är ja lite mör i kroppen, så sängen o läsa en tidning! Kroppsnytt få de bli, börja bli slutet av månaden nu o väntar på mina tidningar från body och fitness lifestyle ska komma till postlådan! Ha ju gratis nr ett tag nu! Ringde för 2 veckor sen o skällde då jag ej fick mina sista nr som jag skulle ha från fitness lifestyle, så 4 nr gratis nu! Efter lite skällning;)

Ha de gött alla fina!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards