Alla inlägg den 19 mars 2013

Av mikaela severin - 19 mars 2013 21:45

Började dagen med bli väckt 07.30 av en hulliganunge som tryckte igång teven, så va bara stiga upp o fixa frukost, havregrynsgröt till oss båda, protein på de o ägg! Yum yum!
Sen åkte vi mot gymet, o Theo hade idag lek kompis där! Så blev ett bra rygg o tricepspass! Dock blev inte allt som ja ville, smal bänkpress är pain, de ville sig inte fullt ut, men kände ändå att efter alla triceps övningar hade jag ändå mer att ge, så körde lite extra än vad schemat va, blev utöver push downs 10 x4 , omvända pusch downs 10 x3 samt rep över huvud 10 x3 så kände mig nöjd trots att bänkpressen bara gav 11+11+6+11 med lite hjälp på traven!
Sen åkte vi hemåt för träffa Jennifer, Joline och Dylan! Barnen ha lekt, dansat, ätit mellanmål och munkäftat på de:) åh så ha jag fått bebisgos såklart:)
Sen kom Per för bygga bilbana med Theo, så medans dom skulle göra de drog jag till gymet igen, tanken va 60 min cardio, men när ja kommer dit känner jag för utmana mig själv, så gav järnet och körde 90 min på fatburn programmet level 18! Började sakta på en speed på 6,5 till 7-0 i en halvtimme, under andra halvtimmen 7-0-7,3 för sedan succesivt sista 30 köra från 7,3 upp till 8,0 på slutspurten! Resulterade i en distance på 10,6 och 992 brända kalorier! Well done! Känner mej jävligt nöjd med dagen!
Kom hem som en död sill, tyvärr hade dom ej fått ihop bilbanan! Så nu har Per åkt, jag tagit en dusch o hårtvätt, ha fått förvaning att jag inte kommer klara tvätta håret imon kväll, är nämligen PT pass imon, dags att mata axlar o ja, de slutade illa sist, o denna gång kommer bli värre! Räknar med tårar imon! Lätt värt att dock! Ha en grym PT av världsklass! De är pain in the ass, men hur jävla nöjd är man inte efteråt då? Grymt!
Bli även mage och ben/ rumpa!

Nu en kopp te, sen sängen!
Kontorsjobb på fm, träna o sen jobb 16-21!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards