Alla inlägg den 6 mars 2013

Av mikaela severin - 6 mars 2013 21:31

Dagen började med jobb, 7-14, längesen man hade en dagtur känns de som, blev såklart gymet efter för döda rygg o triceps, o om de är nått som känns är de tricepsen! Huuha!
Men bara ladda om, imon är pain like hell pass, dvs PT pass! Ha man inte ont innan så får man;)
Sen har här byggts med lego.. Pärlat, lagats mat både kvällsmat o matlådor! Bara älskar min kokbok! Tacopaj blev de o 4 lunchlådor klara!
Imon åker dessutom vågen ut, har lovat att hålla mig till min träningsplan, ingen våg, endast bia mätningar och midjemått o mått på musklerna! Såå nu återstår de.
Mindre kul när man kom hem va ju o öppna brevet från sjukhuset, alla prover som skickades till malmö kom tillbaka. Skyhöga värden på ett prov som heter kalprotektin, har legat lite högt innan, men nu va dom tokhöga, så bli ta nytt prov, o ny utredning för svårare chrons syndrom el ulculös kolit! så visst fan ha ja rätt, ja visste väl de inte va nån jävla magsjuka o att man spy 26 timmar o inte få behålla nåt på flera dygn va en rejäl inflammation i hela magen!!
Jaja så e de med att!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards