Alla inlägg den 4 mars 2013

Av mikaela severin - 4 mars 2013 22:01

Morgonen började med att hulliganen väckte mig redan 06.45 Gahh ville ikke stiga upp, men hade klart inget val, så fick ligga på soffan o vila en timme!
Sen va de dags att göra matlådor för veckan , massa köttfärs o lite pajer, imon bli de o göra nån Tex Mex gratäng oxå!
Middag till Theo sen va de dagis som gällde o gymet för mig! Körde 1 timmes Cardio idag oxå! 60 min löpband blev det! Ser fram emot spinningpass på idrottskliniken med jobbet 21 mars! Kul att vi nu ska komma igång med träning ihop några tillfällen inför Tjejmilen efter sommaren:)
Har filmat Filip Krizmanic idag på Hälsostudion! Blev 16 Chins! Good job! Videon ligger i videoarkivet:)
Jobbat ha jag också hunnit! 16-21, o fick va på enhet 4 ikväll som omväxling! Men de gick som en smäck de med, även om ja inte vatt där på år o dar:) nu bli de soffan o nån film! Utvecklingssamtal på dagis kl 08,15 imon sen har vi på planerna att hälsa på Jennifer, Joline och Dylan!
Så få se om man kör ett träningspass på de!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards