Alla inlägg den 5 mars 2013

Av mikaela severin - 5 mars 2013 20:51

Idag ha vi nog gjort lite allt möjligt! De mesta ha flytit på trots planerna inte höll, skulle spenderat dagen med fam Pettersson- Carlqvist men dom hade blivit sjuka! Typiskt på min lediga dag, men vi styrde upp att bra ändå:)
Började morgonen med utvecklings samtal på dagis kl 8.15, gick bra, men lite smådetaljer o fila på:) kul att Theo fortfarande är tight med den pojk han skolades in med:)
Sen blev de lekplatsen en runda innan vi begav oss in o käkade mellis, Theo ville sen kolla film fram till lunch, så jag tog en powernap sålänge till de va lunchdags;) våfflor blev det idag enligt önskemål, sen blev det ut en vända till, o när de blev tråkigt åkte vi till gymet, Theo kollade film och tränade med de minsta hantlarna, även lite bus o prat med övriga, o jag körde igenom ett pass med axlar , bröst o biceps! Dock fick de bli en PWO idag för kicka igång mig!
Efter de va de in med maten i ugnen o under tiden pärla lite o försöka få ihop bilbanan, utan lyckas gav vi båda upp! Vi få nog ta hit en expert:)
Mat o teve o nu ligger Theo o sussar! Jobbdag imon, 7-14 är de som gäller!
Så sängen strax!
O MOTIVATIONEN är nu på topp! Nu köööör vi:))

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards