Alla inlägg den 21 mars 2013

Av mikaela severin - 21 mars 2013 20:40

Efter gårdagens pass va de tufft o kliva ur sängen imorse, säger bara aj aj i benen o framförallt rumpan! O ja , även i axlarna! Linnet hoppade ja i, o på med munkjacka, trä tröja över huvudet, de pallade ja ej med!
Blev jobb 7-14 sen möte direkt efter, faktiskt lite utbildning på mötet, va bra med lite repetion!
Efter mötet va vi ett gäng på 5 st från jobbet, som åkte iväg på spinning på idrottskliniken, är ju obligatoriskt att medverka på några pass jobbet anordnar för oss som ska springa tjejmilen i sthlm 7 september! O för att dom ska betala startavgift, o resa upp o hem så är de bäst o va med på träningarna:)
Va ett bra pass, grymt tryck o alla gav järnet! Skitkul!
De va oxå första gången ja va på nya idrottskliniken, gillade spinningcyklarna,O lokalerna, men i gymet va de för mycket folk, för opersonligt, men deras utrustning kan väl inte klagas på, allt är ju nytt, men inget gym för mig! Hälsostudion är min plats o kommer alltid va, av de gym i stan ( 4 st) jag vatt på innan, så slår inget hälso!
Nu ha jag även hunnit diska, duscha, tvätta, natta barn, ätit, o packat, noppat ögonbryn, o nu dyker jag ner i soffan med mina ömma ben en stund! Ladda för ny dag o nya tag!
imon bli jobb o träna o så vidare mot Tingsryd!

Sussa gott allesammans!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards