Alla inlägg den 17 mars 2013

Av mikaela severin - 17 mars 2013 21:56

Är jobbhelgen över, två långa dubbelpass klara! Fast nu ha dom ju lagt in möte imon eftermiddag, så bli ändrade planer imon! Kvällsjobb 16 -21 oxå, så få bli gym på fm o inte lika lång sovmorgon som jag räknade med, men imon bli de favvopass, ben o mage, samt en timmes cardio :)
Idag på rasten blev de iaf en 30 min intervall, 10 min löp / 10 min powerwalk 10 löp o sista 30 min blev bara pw,benhinnorna vill fortfarande inte samma som jag, men inte illa de!
Blev lite jobbigt idag på jobbet när de stod en god tårta mitt framför en, svag för detta , men jag ha ju både träningen och laktosen att tänka på så, jag stod självklart i vanlig ordning över :) har redan fått i mig för mycket " vanliga" mejeriprodukter vilket jag fick sota för imorse, vaknade med kliande nässelutslag, ha ju en svagare reaktion på komjölk oxå, vilket på mig yttrar sig på just de sättet, prickig!
Så bli att dra ner på ost o annat nårra dagar nu:(
Ha fått många frågor om recept ur muskelmat, en bok ja rekomenderar alla tränande själar att köpa! Helt klart en suverän bok!

Nu bli de en kopp te innan de är dags att sova o ladda batterierna för imon!
Ny vecka, nya tag :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards