Alla inlägg den 16 mars 2013

:)

Av mikaela severin - 16 mars 2013 22:17

Av mikaela severin - 16 mars 2013 21:35

Sov som en kratta i natt, la mig kl 22 igår för jag behövde sömn, blev väckt av sms i omgångar fram till 01, vill ju helst inte slå av ljudet när man har hemtelefon kopplat till mobilen ,man vet ju aldrig om de någongång skulle hända nåt! Eller om man försover sig så bli de svårt att bli väckt!
Vatt som en vandrande zoombie på jobbet! Stackars min helgkollega!
Givetvis i em sätter min mage igång o spökar igen, haft riktigt ont o fått ta både värk och magmediciner:( livrädd att de ska hända igen att de bryter ut en inflammation i magen, lyckades iaf härda ut kvällen!
Hoppas på bättre sömn o nya friska tag imon så jag även kommer ut på promenad på min em rast imon!
På dagis va de inte de lättadte o få Theo med dig hem, va uppe i ett stort byggprojekt på dagis, lego överallt, men efter 15 min tjat fick ja med han hem! Åh givetvis hade hans dagiskompis fått spysjukan efter att han kom hem från dagis hade mamman ringt o sagt, så håller tummar o tår att Theo nu inte blivit smittad! Tur att dom vatt ute mestadels av dagen i alla fall!


Dags att dricka ur min kopp med grönt te o kasta sig i säng!
Fortsatt trevlig lördag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards