Alla inlägg den 13 mars 2013

Av mikaela severin - 13 mars 2013 22:07

Ja jag började ju dagen med otur, ha väl iofs vänt lite som tur är!
Haft världens grymmaste PT pass idag, så säger ja nog varje vecka, o de bli värre o värre tror ja, trodde inte mycket kunde slå förra veckan, men fy fan rent ut sagt, trodde för ensekund att tårarna va på väg! Kan säga att när jag reste mig ur lårcurlen sisa gången kändes som benen inte alls ville bära, trodde ja skulle trilla i backen, två tunga klot kändes de som jag gick runt med, o efter att benen va döda, så va magen också död! O även triceps på de! Ni som inte ha en PT borde pröva, dock ha jag nog den hårdaste av dem;) o de känns så jäkla rätt :)
Dock är ja smärtfri såhär några timmar efter, men antar de kommer imon igen! Efter de va de kvällsjobb, en jävla kladdkaka( min favvo) står i kylen, de ha tärt på mig att veta att den stått där! Huuha!!

Frågan om bllder hur förvandling sker på mig succesivt ha jag blivit ombedd att lägga upp, så ja fixar de, dock inte i bästa skick, men första bild bli från slutet av november o den andra från början av januari o 3 e ryggbild från februari och de två sista i raden är från i förra veckan;)

Av mikaela severin - 13 mars 2013 10:57

Undrar hur resten av denna dag kommer sluta, undra om ja redan börja bli dement?! Började imorse med att hälla yoggi i mitt te, istället för mjölk, osten tog plats i skafferiet, o brödet i kylen? Lyckades slå ut en deciliter olivolja på golvet, nu skulle ja duscha o raka benen, samtidigt som Theo tjatar om film, tog hyvel o rakgel med mig i duschen, stressa för kunna hjälpa Theo som tjatar, när ja e färdig o kommer ut, luktar de konstigt, kolla på rakgelen o inser att jag tagit mitt ex gamla, som tydligen såhär 15 månader efter separation står kvar på mitt skåp, o nu få ja lukta gubbe resten av dagen! Ha dränkt mig i parfym o bodybutter med cocos doft!! Så nu vill ja fan inte va med om fler missöden denna dag! Nu ska här städas en halvtimme till o sen laga middag!
Hoppas de bli lax som stoppas i grytan o inget annat!

Ha en fin dag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards