Alla inlägg den 3 mars 2013

Av mikaela severin - 3 mars 2013 22:51

Vaknade kl 8.30 av en pigg liten Theodor:) medans en annan höll på dö av huvudvärk.. Som dock rättade till sig:) käkade som vanligt en dunderfrukost, 2 grova skivor bröd, ost o skinka, utan smör, en kiwi o givetvis morgon kaffe och protein:)
La mig sen på soffan för kolla vasaloppet med Theo o AnnaKarin o Leah, resultatet : 3 av 4 slocknade, antar ja bytte kanal i sömnen till disneychanel oxå:) va i alla fall gött o sova en timme:) sen va de bara ner till affären o handla, skulle bli våfflor, o vanlig pulversmet funka ej för mig! Så ner o handla mjöl, keso o lågkalori sylt;) smällde ihop GI våfflor,

1 ägg
1 dl vetemjöl med fullkorn
1 dl grahamsmjöl
1/2 tsk bakpulver
Salt
2,5 dl vatten
25 gr margarin!

O så åt ja ju den med lågkalori sylt o keso!

De andra onyttiga fick grädde o vanlig sylt:)
Sen va det dags att bege sig mot Växjö igen, så när vi kom hem till mig så lämnade vi av barnen hos Janne o Robert o jag o AnnaKarin tog en lång promenad till Vida Arena o hämtade Jannes bil som stod där sen igår då de var i Linköping med Lakers!
Sen tog vi svängen om Maxi handlade lite käk , så när vi kom hem gjorde Janne hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner ( broccoli till mig )
O så känade vi alla ihop innan dom åkte vidare mot Braås!

Så nu är man trött! Dags att krypa under!
Ny vecka och nya tag på ingång!

Av mikaela severin - 3 mars 2013 01:00

Började dagen med ett morgonpass på gymet! Första ben o magpasset på detta schema! Ganska tufft!
Bl.a blev de:
Raka marklyft
Gående utfall med vridning
Vadpress
Sittande vadpress
Benspark med kick
Benlyft
Magmaskin
Plankan på boll,
Så nu återstår o se hur benen o magen mår imon:)
När vi kom hem kom AnnaKarin och Lea, käkade lite lunch och begav oss till Tingsryd för hälsa på fina mor:)
Theo har gått och väntat hela dagen igår o idag på åka:) så blev en kopp kaffe när vi kom o lite god mat ikväll:)
Bli väl hem framåt eftermiddagen imon o tvätta o städa lite:) fixa lunchlådor för veckan:)
Så over and out för i afton;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards