Alla inlägg den 15 mars 2013

Av mikaela severin - 15 mars 2013 20:25

Dagen började med utbildning på jobbet, men med detta härliga gäng vi är så ha vi ju faktiskt bara kul;) så utbildning 2 av 4 i lyft & hjälpmedel är klart:) dock fick jag dra hem lite tidigare för hämta Theo på dagis då vi skulle få besök av en tant! Som ska hjälpa till med lite avlastning här!
Så i all hast slängde jag ihop en GI äppelpaj med vaniljsås o vaniljkesella för mig;) efter de kom Emma för att passa Theo en sväng, behövde rensa tankar o träna lite Cardio som endast går o göra när jag är utan barn, men blev inte bara en timmes löpband utan oxå axlar, bröst och biceps:)
Så hade Emma oxå slängt in min hela kotlettrad i ugnen, helt perfekt när jag kom vem, bara koka lite grönsaker o på med lite kesella sen va de bara matfrossa! De bästa efter ett hårt gympass!
Nu haja bänkat mig i soffan med en kopp te och gladiatorerna:)
Sängen efter de, för nu väntas jobbhelg! 8-21 både lör & söndag! Så vet man man ska göra i alla fall!

Ha nu en trevlig fredagkväll alla:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards