Alla inlägg den 22 mars 2013

Av mikaela severin - 22 mars 2013 21:55

Efter ha haft en riktig dålig dag på jobbet, så bearbetade jag mina aggressioner på gymet en stund! Körde lite bröst , biceps o rygg! Lite gott o blandat! Känns i dedär bicepsen!
Ligger framför teven o ha precis glott på finalen i gladiatorerna, befinner mig i den stora ångestbyn Tingsryd hos mor, skönt att ta de lugnt, medans de andra skruvar möbler o äter godis!
Imon bli de massa fix, hjälpa syster med mat o annat inför Jonas 25 års kalas på eftermiddagen! Så matsynd imon? Nähe då! Bli ju både kyckling, fläskfile, rostbiff o kassler, o sallad till, bröd o potatissallad kan ja leva utan, o efterrätt? Vad är kakor när de finns kaffe? Ett steg närmre målet! Hejja! Om 3 v är de bia o inför den kommer de gå hårt åt! Ska o vill ha grymma resultat även denna gång;)
Söndag få tyvärr bli lika träningsfritt som imon, gymet öppnar samtidigt som ja börjar jobba! Attans skit, hade behövt ett Cardiopass på 90 min!
För övrigt flyter allt på, im happy!

Så alla, haen fortsatt bra fredagkväll, mys på :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards