Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av mikaela severin - 24 oktober 2013 20:39

Diet dag 1 lider mot sitt slut, endast 2 ägg som ska ner oxå! Konstigt nog känns detta som jättemycket mat, eller ha ja vatt jävligt dålig på sköta kosten sista tiden, huuh! Lär nog inte säga samma sak om några dagar när hungern bli extrem! Är nog så taggad så ja glömmer av den!
O leva på kyckling o ris 2 ggr dagl är ju lite tråkigt i längden, men va fan, de är ju bara kämpa, vill man nåt så är de faktiskt inte svårt, fixar man inte de, då har man bara inte viljan till att!
Har idag sjukt ont i mina ben och frmförallt rumpan, tro de eller ej, är skakig o lipfärdig emellanåt! Men då var de ju ett bra pass i alla fall!

Blev dock avis på Theos kvällsmat, pizzamackor, med ketchup, kalkon och ost, o jag med min kyckling!

Dagens armpass gick iaf bra, vek av lite från schemat, då jag ändrat om, övningarna är samma, men kör bara 4-5 set och 8-12 reps! Så få se hur de känns imon:)

Nu ska jag fortsätta slöa, trevlig afton!

Av mikaela severin - 24 oktober 2013 00:11

Denna dag startade toppen, tills man kom ut till bilen, idioter som har stulit ett torkarbladpå bilen! Hallå liksom, ingen som kan skilja på mitt och ditt? Surmupp bli man! Va hos läkaren idag! Resultat! Jo har svår variant av IBS! Kul jul! Not!
Sen blev de benpass på gymet, blev arg och frustrera, slutade med knytnävslag på hårdare yta! Handen klarade sig, tack o lov!

Åååhså de bästa av allt, JÖNKÖPING! Och ett mycket lyckat första möte! Verkligen en person jag till mer änhundra kan lita på! Bia mätningar kan slänga sig i väggen, bli inga flera! Nu är de ögonmått, midja, bilder och vågen varje fredag! Kommer ha kontakt, 1-2 ggr i veckan, skicka över bilder, o möte ca var 6e vecka!
Imon redan startar nya kosten, bli givetvis diet, ska bränna fett, men ändå bygga! O ja tro jag kommer lyckas! 1513 kcal kommer jaligga på, med min vikt, vilket bli en fördelning på. 41% protein , 33% kolhydrater och 26% fett!
Åh så bli de fit line och Q10 och omega 3! Protein minskas till 1 om dagen och bcaa o glutamine ökas!
Kommer dessutom stå kvar på kreatine, dock ej monohydrat! De binder för mycket!
5 styrkepass som innan, kommer bli kanon! OCH basövningarna är viktiga! Dom ska vara med! Marklyft, knäböj , bänkpress och även militärpress! När de kommer till träna, så nä, de ska inte vara för tungt, men inte för lätt! Man få själv hitta sin egna vikt, har man hittat nåt som funkar, så behöver de inte heller bytas ut! Då kan man köra 1 år på samma! Men de kan va kul o variera! 4-5 set, 8-12 reps! Avsluta varje pass med 30 min intervall ( löp- ge allt) inga spinningpass, tyvärr gör de mer skada än nytta vid diet! De förbränner inte alls på rätt sätt! Men lite tabata o core o box, de kan ja ju smälla in!
Mina ätardagar blir ätarfönster! 6 timmar få jag äta, då mer mat, riktig mat, o någon form av fika! I rätt mängd! Behöver inte trycka ner! Resten av dygnet är kalorifri dryck, o vatten- sk periodisk fasta! Främjar muskeltillväxten bl.a

Så nu har ni fått en bild av mina kommande veckor!! Är ja på dåligt humör, så beror de på dieten! Acceptera mig för mitt val, för min livsstil, annars kande va! Men mina vänner är mitt allt, o betyder så mycket! Jag accepterar era val, så snälla acceptera mitt! Jag är fortfarande jag, och mitt hjärta sitter fortfarande kvar på samma plats:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards