Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av mikaela severin - 7 oktober 2013 21:52

Hej o hå vilken grym dag! Uppe vid 8 och käkade dundergröt! Köpt sportgryn som omväxling en kombination av havregryn och rågflingor! Mättade betydligt bättre! Känner mig fortfarande svullen i buken efter gårdagens cheatday! Urk!!!!
Idag blev det backattack på gymet, uhh, de kändes!
Blev följande idag :

Skivstångsrodd 6 set
Latsdrag bakom nacken 5 set
Marklyft med hantlar 6 set
Smala latsdrag med rep 4 set
Hantelrodd 5 set
Rodd 4 set
Och så även 20 min cardio i full lutning på speed 7,2!
Kändes sjukt bra idag:)
Imon tar vi bröst och mage:)

Jobbat 16-21 ikväll, vart sjukt trött, känns ju att det vatt måndag iaf:)
Imon bli upp tidigt, lämna Theo 8,15 då jag ska på möte med föräldrateamet!
Sen upp till Susanne och dricka kaffe och snacka skit innan jag drar mot gymet och sen jobb 16-21 igen:)

Bjuder väl på lite bilder då:) ego som man är:)

Av mikaela severin - 7 oktober 2013 00:02

Idag har vart full rulle, hela fm har gått åt att förbereda, hinna göra sig iordning och ner i lokalen och duka och dona! Kl 14 kom gästerna, för fira Theo:)
Theos mormor, båda mostrar, gammelfarmor, gudföräldrar m familj, inga-britt & Lennart , AnnaKarin, Janne och Robert & jennie o Hannes! Så fullt ös var det:) Theo är glad över alla paket som innehöl, pengar, fodrat regnställ, 2 tröjor, byxor, mössa 3 pysselböcker, och 3 spel och en klocka och halsband med Batman:) så nu har vi och pyssla med:))

Detta innebar att jag tog mig en cheatday, jag gör ju inte som de flesta andra som tar en i veckan, utan jag tar de när de är nåt speciellt, som idag, kalas, de sker kanske typ var 6-8e vecka! O då gå ja all in, men ja vet i fan om de är värt de? Mår ju helt sinnesjukt dåligt!!! Haft pizza och godismys hos Jennie ikväll med barnen! Kommer hem som en ballong, redo att föda ungefär, kallsvettas av att!! Fifan!
Imon bli de iaf back to the gym, förmodligen klädd i en oversize tröja! Huuh!

Men så mysigt vi haft, vatt helt klart en toppendag med alla människor man verkligen älskar <3

Nu ska jag sova:) trevlig kväll:))

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards