Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av mikaela severin - 12 oktober 2013 21:59

Bara ett pass kvar på denna långa jobbhelg, känns som den aldrig vill ta slut! Men ändå flyter de på!

Fattar inte vad som händer med min kropp, går bara upp o upp o inte ens jobb byxorna kom jag i imorse? Magen är som en ballong, o benen som klot, o de är ju vätska, de räcker med trycka för o se! Jag slutade med mina vätskedrivande för några dagar sen, o nu samlar jag tydligen igen, jaja, jag tänker inte börja med dom igen, inte sen de som hände i veckan med kramperna, läkaren sa nu gör vi uppehåll o tar bara vid behov, men ja vill inte ta! Rädd o bli intorkad eftersom jag vet att jag dricker dåligt periodvis!

Eftersom ja nu kör cheatday imon får vi se på måndag hur mycket jag lagt på!

Tur man gått i stödstrumpor idag iaf:))

Nu är de dags att sova! 8-21 imon med!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards