Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av mikaela severin - 14 oktober 2013 20:40

Så har jag överlevt första dagen på nya upplägget:) helt klart mår ja ok, även om ja haft lite skallevärk o vatt lite trött emellanåt! Men de här känner jag att jag kommer fixa! Heelt klart!
Dagen har bestått av morgon pw, frukost med Jennie, sen tog vi en vända till willys och handlade, vidare hem o fixa middag till trollungen för sen mot jobbet på möte! Kändes ju bra på enda lediga dagen! Noot!!

Vidare hem till Jennie, för dra till gymet, o Theo följde med Emmie till donken under tiden! Goa unge! O ja lovar, skojar inte om detga va mitt livs jobbigaste gympass! Svettats som en tok! De handlar om göra rätt, inte om dessa jävla vikter hit o dit!
Känner mig mör i kroppen iaf!

Nu bli de nåt ätbart, sen i säng! Kl 04,30 ringer klockan, upp på crosstrainen i 20 min innan de är dags för frukost, dagis och jobb!

Sussa gott!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards