Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av mikaela severin - 26 oktober 2013 22:24

Snart är jobbhelgen äntligen över, o kan konstatera att jag haft de värsta jobbpasset på tja, iaf ett halvår! Känner mig mer död än levande faktiskt! Åh så kommer man hem, o de är fest hos grannarna ovanför, är man lycklig? NEJ! Bara härda ut!!

Känner mig lite som en fotboll idag, känns som ja går upp i vikt av dieten än ner, konstigt! Hoppas de vänder när ja kör all in för träningen i veckan! Tro vi kör ett grymt axlar o magpass imon! Men jobb först såklart! , åh lär ju definitivt slockna fort imon!

Veckan som kommer är full med planer, familjeteamet måndag, utbildning hela tisdagen, bvc utredning på ons, dock är torsdag opanerad, för jobba fredag o sen fredagsmys o en sväng till pappas grav på lördag <3 o så ska 5 grymma pass på jobbet köras:)

Nu tänker ja dyka ner i soffan, med en tidning, o ja de är ju givetvis om träning, senaste hälsa och fitness! Core på en kvart, 10 min till perfekt hållning, och bli stark i fig själv! Passar mig väldans bra!

Trevlig lördag :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards