Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av mikaela severin - 13 oktober 2013 23:21

Äntligen är jobbhelgen över, så sjukt skönt! Dock har den gått ganska fort ändå!
Började min cheatday redan 6 imorse med en BCAA , protein och vaniljyoggi med musli o en clementin, för kl 11 på jobbet äta 4 smörgåsar, ett ägg , o sill! Yum yum! Smörgås med honung, de e fint de!
Sen har de rullat på, choklad bollar, våfflor, kladdkaka hos jennie på rasten, smörgåsar med makrill till kvällsmat, o nu lite godis!

Imon bli en jäkla tuff dag! Går på mitt nya kostupplägg, hur ja kommer äta, de behåller ja för mig själv, hoppas på grymt resultat! Diet o muskler på samma gång! Så imon kommer jennie efter sin morgon pw o löser av mig så ja kan gå ut på min pw! Hej o hå! Hur ska detta gå:) nädå kommer gå super antar jag;)) en grym person som fixat detta:) så vad kan gå fel:)

Nu är de bingen och sova!
Har klätt mitt kylskåp på nytt, med bilder på mitt gamla jag, så varje gång ja funderar på ta nåt ur kylen så ser ja dem! Är de då värt att bryta en diet? Nopp!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards