Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av mikaela severin - 17 oktober 2013 23:55

Idag har jag spenderat mestadels av dagen i sängen för kurera mig, haft ganska lugnt med bröstet, men lite smått anfådd o en uppblåst mage till de! Måste måste lägga sig snart, fått läkartid för vidare utredning nästa vecka! Har ett ganska lågt kaliumvärde, så fått oder om äta banan fram till läkarbesöket, sen ska nya prover tas.
Känns i alla fall bra att de händer nåt! Var i natt måttligt sur på läkaren, som sa, ta novaluzid så ska du se att magen bli bättre, de hjälper nog mot bröstet oxå! Hum, känner min mage mer än väl o vet att det inte är magkatarr som gör de, har aldrig vatt anfådd av de, inte haft en puls på 100 slag/ min o vatt uppblåst i en vecka o samtidigt ha sjukt värk i benen! Så prövat käka novaluzid idag, nä inte är de minsta bättre ännu! Står ju dagligen på starkare magmediciner, jag vet symtomen när min syra läcker som den gör 24/7 om ja inte ta medicinen, o ja vet när jag far illa av mitt magmunsbråck , för då kan ja inte äta utan sätta i halsen!

Ikväll blev de soffan och film! Har vatt hemma från jobb på order av läkare idag ( för en gångs skull lyssnade jag ) blev uppmanad att vila 1 dygn, o sen fick ja jobba, äta min kost och träna om ja inte kände bröstsmärta! Så hur morgondagen blir återstår o se! Faniljeteamet kommer kl 10 i alla fall och då ska vi hitta på nåt med Theo, sen hämta ut paket på posten, kreatin, zma, och malto! På kvällen åker vi iaf till Tingsryd och vilar upp oss! Dags för mamma/ mormor och syskonmys! Planen är ju stanna till söndag:)

Tack finaste Jennie & Sannah för ni kom i natt och hämtade Theo och körde mig! Ni är guld värda <3

Nu bli de sova! Om man nu lyckas efter sovit bort halva dagen!

Ha de fint!!

Av mikaela severin - 17 oktober 2013 00:57

Ja här ligger man på clv, en svullen buk, ett ont hjärta, och käften är som klister, pissar sjukliga mängder.. Vaaad är feeeeeel!
Väntar nu på alla hjärtprover, o skit! sönderstucken lite här o var!
Va lika bra o åka in i tid denna gång, förra gången mådde jag dåligt i 2 dygn innan ja började spy o bli totalt inflammerad i buken, dock hade ja inte bröstsmärta den gången!
Hoppas allt visar ok bara! Vill hem!!!

Har iaf jobbat idag 7-21, o hunnit med en pw på min rast, innan ja blev helt matt, dock har jag ikväll på grund av omständigheterna brutit dieten! Kände att de behövdes mat för se om de va därför ja mådde kasst, men va ju inte bättre med mat, lika kass om inte värre med mat!

Ser fram emot nästa veckas besök i Jönköping! Ska träffa Anders, på Body Nutrition, för se hur mycket jobb som behöver göras för bli tävlingsklar, hur min kost ska se ut osv! Kul!
Om de blir min nya coatch, till mitt mål, de återstår o se;)

Nu ska jag vila i väntan på prover o läksre! Sjukt trött!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards