Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av mikaela severin - 10 oktober 2013 20:28

Sovit fruktansvärt gott i natt, brukar ju inte hända precis, vaknade inte försen typ halv 6 första gången, sen halv åtta, o sen va hon närmre elva helt plötsligt och Theo sov som en stock!?? For upp i panik typ! Frukost och Theo for ut som ett skott bort till kompisarna! Städade lite och lagade lite firre och ugnsrostade rotsaker, så maten skulle va klar till efter träning, Theo åt glatt korv stroganoff med ris! Faktiskt blev man sugen på de, men nä med tanke på grädden i så nä! Åt lite nötfärs och grönsaker innan gymet istället!

Blev ett bra armpass!

Hantelcurl 6 set
Push downs 6 set
Hammercurls i hiss 5 set
Dips i ställningen 5 set
Bicepscurl m skivstång över scottcurlsbänk 5 set
Tricepspress med rep 5 set

Imon bli det till att köra sista passet för veckan i styrka, axlar och mage:)
Ska hitta på några bra övningar:)

Eftersom jag jobbar i helgen bli de ingen styrka, men klart 1h pw på rasten:)
Medans söndag är " cheatday" som jag tudligen måste börja med! Så bli ju träningsfritt! Men lär ju va bra kolhydratsladdad för nya schemat på måndag:) tänker dock inte göra som jag gjort innan när jag haft cheatday, frossat som en galning, bli ju lätt så när man bara haft de typ var 5-6e vecka innan, få bli något lugnare, typ en smörgåsfrukost istället för gröt, kanske nån kaka på eftermiddagen o liite godis på kvällen! Hmm ja o vanlig husmanskost kanske, satt igår o funderade på vad jag saknar mest! Nu tycker ni nog jag är knasig, men bruna bönor och stekt fläsk! Eller isterband med dillstuvad potatis, o även kalops!

Nä nu drömmer jag för mycket!

Kroppen känns bättre idag, inga kramper, och lite piggare! Så de där kalcium pillerna och vätskeersättningen gav väl resultat i alla fall:) ska fortsätta med mina kalcium och magnesium och chrom! Är nog behövligt i mitt fall:)

Nu är verkligen min motivation på topp igen! Har vatt en liten down period, ja jag gillar inte återhämtning osv, men är ju ett måste de oxå! O så klart har väl allt omkring en påverkats! Men never give up heter det! För nu framöver bli de tuffare och tuffare, och ska bli lite bättre ordning och reda med kosten oxå!

Nu bli de soffläge! Mina ben börjar göra fruktansvärt ont efter gårdagens benpass!

Ha en fin kväll:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards