Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av mikaela severin - 31 oktober 2013 19:26

Huuh, sitter med sjuuk tandvärk, kom pang bom ikväll, tack för de lixom! Hoppas man får en tid tidigt imon, o att nu chefen tillåter en o gå!

Längtar som fan tii imon, fredag, o ledig helgen:) underbar känsla, efter jobbet bli de direkt pumpa armar!
Har idag kört ben med finaste Jennie & Sanna! Om de kändes, jo tack, lär va totalt orörlig imon!

Ja tänker inte sitta här o skriva dynga, kan bara säga, att dieten enligt mig flyter på, imon ska de skickas morgonvikt till coachen, o ja kan säga såhär, att efter dessa 10 dagar är ja nervös, tro ju inte jag gått upp men inte heller ner! Lets see tomarrow vad vågen visar o vad han säger, om de bli formbilder på söndag eller vänta 1 v till! De har iaf inte vart en endaste synd på 10 dagar, känns underbart bra:)
Är så motiverad just nu, så bara tuta o köra:)

Trevlig afton:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards