Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av mikaela severin - 22 oktober 2013 23:01

Känns som överkroppen är ganska orörlig efter gårdagens ryggpass o kvällens bröst & magpass! Kan knappt röra mig! Längesen ja kände så mycket! Nya schemat är nog rätt bra i alla fall! Imon ska jag dessutom kötta ben! Tanken är en startvikt på 82,5 kg knäböj för succesivt minska till 70 i sista set, just så ser mitt schema ut dessa 6 veckor, börja på 6 reps på de tyngsta jag bara orkar för succesiv droppa vikt, de första 5 seten är 6;or utom sista som är en 12:a, då är de bara pumpa på!

Imon på morgon är det utredning på vårdcentralen! Kolla magen, o nya prover, mitt kaliumvärde är för lågt, vilket inte är bra! Sen bli de gymet, för sen ÄNTLIGEN åka mot Jönköping för ta tag i kosten! Nu bli de hårt, o jag tror de kommer bli hur bra som helst med lite mer info om kost och kosttillskott! O denna gång kommer jag bara lyssna på 1 person och följa detta råd, vatt många omika kostuupplägg hit o dit som är helt olika varandra o man blir bara förvirrad av allt som har med kost att göra! Dags att hitta nåt som funkar för mig! Alla är vi ju olika! Så är det bara. Hoppas även få svar på lite träningsfrågor, där man oxå kan bli tokig ibland! Huuh! Jag vet mitt mål, o nu är de bara o hitta den rätta vägen dit!

Borde faktiskt ta o sova nu! Att de ska vara så jäkla svårt! Har ju jobbat 7-14, haft möte med familjeteamet, samt nu ikväll tränat!

Ha en fin kväll! Tjohej!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards