Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av mikaela severin - 3 oktober 2013 20:38

Jobbat 7-14 idag, Huh dessa tidiga pass tar slut på mig totalt, jag hatar dem, kan de va för ja aldrig kommer i säng på kvällarna? Inte före 23,30 å så stiger man upp kl 5!! Not good! Inga 8 timmar där inte, få bli skärpning!
Tur att dagen i alla fall flöt på någolunda!

Blir mer o mer frustrerad och irriterad på dagis, samtidigt har jag tappat tålamodet när de gäller min telefon, försäkringar strålar, olyckan hände för en månad sen, o fortfarande har jag inte fått lämna in den för inget stämmer mellan tre och försäkringsbolaget! Bli sur! Betalar fan för försäkringen!!

Idag när ja kom till gymet kände jag fullständig panik när jag såg mig i spegeln! Fy fan rent ut sagt vad jag lagt på mig på magen! Inte alls ok!
Men nu ska jag lyda, o börja köra lite Cardio igen, bara 20 min på löpbandet 3 dagar i veckan, o finns tid så bli det en cardiodag av vilodagarna! Eftersom jag ökat upp maten lite yttligare nu till ca 2000 kcal så kan de kanske behövas lite!! Gillar inte att de alltid ska lägga sig just på magen, orättvis fördelning de där!

Har i em kört benpass Ala återhämtning och schemalöst! ( va tanken) men la mig 10 kg under vad jag kört innan så :)
Så kört vad jag kännt för! Men knäböj på låga vikter o mer reps! Uppvärmning på 30 kg, sådär 20 st, sen ökat upp med 10 kg i varje set upp till 75, körde 12 reps på alla utom 75 kg där de blev en 4;ā o en 8:ā istället för köra 30 kg 20 st som avslut för pumpa ut sista. Så 7 set blev det!
Sen blev de Benpress smalt + brett 4 set
Knäböj med 15 kg viktplatta 20 st med 10 grodhopp efter och 4 set
Lårcurl 5 set
Benspark 4 set ( 2,sista körde jag 6 reps på högre vikt, minskade 10 kg o körde 8 reps o minskade 10 o körde 10 reps o minskade o sen 12 reps! )
Sen va de fan kört! Vet i fan hur ja ens tog mig ner för trappan, men många fick Goa skratt, iaf Jennie! Haha! Kom ner i omklädningsrummet o hann inte mer än in, så kom frågan, men oj, får du alltid så ont? Ja nästan varje gång faktiskt, men ja gillar köra slut på benen, då känner ja att de tar!!
Nu känns de ju ganska ok, men imon kväll o lördag morgon, då är ja inte så kaxig varje Gång man få kasta sigq baklänges på toastolen!

Theobus somnade som en stock ikväll, inte så konstigt, igår var de tvärt om fick han inte till somna försen 23,15 o så fick han snällt stiga upp 5,45 imorse! Va inget vidare kul!

Även imon bli de jobb 7-14 innan jag tar helg, tänker kötta lite armar oxå! Sen bli de fix och trix inför kalaset på söndag!
Så på Lördag ska Theo vara några timmar hos stödfamiljen, o jag ska träna och baka tårtor är tanken! På önskelistan står Ricekrisp tårta med grädde och godis på så det får de bli;)

Nu ska jag snart krypa i säng! Måttligt seg!

Trevlig kväll :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards