Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av mikaela severin - 11 oktober 2013 21:35

Uppe med tuppen, närmre halv nio var hon dock. Fick upp En ilsk Theo efter om och men, som oxå fick tvingas in i duschen, snäll mamma va? Har man inget val så har man inte har ju jobbhelg så betyder jobba, sova jobba sova!
Lyckades iaf på 1,5 timme göra både Theo klar, äta frukost , packa gymgrejorna och laga 2 rätterbsom blev 6 matlådor! 3 st med fullkornsspagetti o köttfärssås, och 3 med kycklingwok med sjögräsnudlar! Tycker ni låter äckligt o konstigt va? Men dom är riktigt goda vill ja säga!

Off till gymet, o idag fick Theo vara med för första gången på över en vecka, o nä de gick inget bra, han kan bara inte hålla sig från gymdelen, men ändå bättre än sist! Jobbar vidare på de där! Är ju bara nu när dagis krånglar de bli såhär! Förhoppningsvis så är de snart klart!
Blev iaf ett bra pass, axlar & mage!
Har idag dock vatt halvt Depp, ställde mig på vågen idag för kolla av, är ju 10 dagar sen BIA mätningen, o totalt sen jag slutades deffa för nu 8 v sen har jag plussat 4 kilo, vet att jag hare plussat på över 1 kg muskler sen dess o vet att 1,8 kg är fett så hoppas nu resten av de 1,2 är muskler o vätska o Inter fett!!!!!
De finns då inga spår av några magrutor iaf! Så på måndag ska jag sluta lipa, OM jag drar en 6a på 90 kg i marklyft! För då har jag blivit starkare o då är de lätt värt att!
Byggandet har sina fördelar och nackdelar , så är de bara! Vill man va fin få man lida pin ( även om de är hårt att acceptera att man bli mullig på köpet) är väl jag som är lite skraj bara att gå upp och se ut som jag gjorde innan, men förhoppningsvis går jag inte upp 14 kg till ;) men efter kämpat så hårt med vikten innan o mått dåligt över den, o sen haft en " snygg " kropp i sommar som vatt deffad o fin, så är de väl såhär i början de blir jobbigt!
Men allt har en lösning, så två alternativ finns, antingen dra till Jönköping o fixa kostdelen, eller ta den med Niklas på gymet! Få se hur de blir!

Nu är det dags att dra en protein, försöka komma i säng, imon bli jobb 8-21! Dessa monsterpass.. Likaså söndag bli ju samma pass, jobbigt med träningsfritt, få se fram emot söndagens cheatday!

Trevlig fredag, ni som är ute på galej, ta de lugnt!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards