Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av mikaela severin - 21 oktober 2013 21:27

Ja o konstigt nog på helt fel tidpunkt!
Har spenderat mestadels av natten sömnlös, tänkt o tänkt, hur fan ja ska göra med allt, senaste månaden har ju träningen vatt galet dålig enligt mig, ja de finns ju orsak, o detta gör att målet känns galet långt borta, min kropp har blivit fylld med fett, jag mår pissdåligt av det, o nu måste de ändras fort, ja skulle ju bygga i höst! Men som de se ut nu bli de i vår! Känns sjukt segt, kan man backa bandet kanske? Troligtvis inte! Jag saknar de bra 8 månader jag hade av min träning, den kämparglöden o den motivationen! Kommer den någonsin tillbaka? Jag hoppas den ändras efter ons! Jag tänker inte GE upp! Never! Jag är inte den människan, jag kämpar!
Har ikväll iaf kört bästa passet på länge! Ryggpass, ett som känns! Men tyvärr ha ja tappat styrka upptäcke jag, o de är inte bra alls!! Åhhh!!

Kost o kost o kost, har idag iaf fått i mig på morgonen, bcaa innan 20 min cardio, havregrynsgröt med 150 gr äggvita i ( 5 äggvitor) kanel o osötad äppelmos! 1 äpple o protein på fm! 120 gr torsk med 1 dl kont råris, broccoli o blomkål! 175 gr kvarg med bär o apelsin, o 150 gr kycklingfile med broccoli! Även 1 bcaa under träning vassle efter o 2 riskakor! En kasein innan sängen o kroppen må prima!

Imon är upp med tuppen, börjar jobba 7, cardio o frukost, väcka barn, dagis ska hinnas med! Uppstigning 04,45!!

Ha en bra kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards