Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av mikaela severin - 18 oktober 2013 21:37

Nu va de väldigt längesedan jag spenderade tid med min familj, känns skönt o va i Tingsryd igen, älskar min familj så otroligt mycket!
Idag gick de bra med familjeteamet som var hemma idag, känns kanon att träffa dom!
Sen va de utelek som gällde, men blev inte långvarit för mig, fredag o kompisarna hemma från skolan, så ja fick inte vara med o leka! Så gick in o lagade middag istället!
Sen va de soffan en sväng, Theo tog paddan o spelade o ja slocknade i sisådär 30 min! Var rätt skönt ändå:)

Begav mig mot gymet med Jenni vid halv 4 tiden, kört axlar och mage o 20 min cardio! Trodde inte de skulle gå, med tanke på sjukhusbesöket osv, visst kände mig definitivt svagare o lättare vikter blev de! Men jag kommer igen snart!
Har iaf jäkla ont i axlarna nu ikv illafall! Efter gymetdrog vi mot Tingsryd, var nere lagom till Idol!

Imon är de frukost med hela familjen, syster kommer oxå, så frallefrukost bli de! Mmm saknat nybakta frallor från Biggans, o imon är ju min ätardag! Så passar ju sig utmärkt! Gillar de här med att jag fått ätardagar, trots att ja lagt på mig en hel del!
Kommer starta morgonen med en 30 min pw i alla fall även om de är ätardag! På kvällen ska vi hem till Angelicka i deras hus, ska bli mys, o hemmagjord pizza, dock recept taget ur muskelmat! Även på ätardagar kan man ju hålla nere liite på de goda, lär ju vli liite gotte på kvällen ändå!

Nu myser vi vidare, trevlig fredagkväll:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards