Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av mikaela severin - 8 oktober 2013 21:59

Undra vart tiden tog vägen idag? Va uppe och snurrade redan vid 06,30, och kl 8 åkte vi mot dagis! Va en trött liten Theo idag eftersom han vägrade somna försen 23 igår!
Kl 9 var de dags för möte med familjeteamet, kändes idag super, har gått igenom mål, positivt vs negativt i våra liv, vad behöver vi bli bättre på, samt ordnat upp en bild över hur vårt sociala nätverk av familj och vänner ser ut, betydelsefulla människor i mitt och Theos liv! Och nästa vecka ska vi hitta på något kul ihop alla 4:) så går framåt:)

Efter de begav ja mig upp till finaste Susanne på lite kaffe och snack och bebis gos ( kissemissen ) blev en härlig stund:) snart dags igen!

Gymet väntade ju de med, och de var dags för de tråkigaste passet av dom alla bröst och mage! Dock är ju mage kul, men inte bröst! Säger som jag alltid sagt, kanske är för det är den svagaste muskeln på mig! Vill inte som ja vill alls, men en vacker dag vänder de väl:)

Idag blev det:
lutande hantelpress 6 set
Pullovers 5 set
Bröstpress 4 set
Bröstpress i cablecross 5 set
Chrunches i hiss 6 set
Benlyft twist i bänkpress 4 set
Magmaskinen 2 set,
Sen hann jag icke mera, va bara bege sig mot jobbet för först käka sen jobba 16-21!

Längtar som fan till Måndag nu, då det är dags att starta upp med kreatinet igen och nu väntar nog ett riktigt jävla tungt schema om jag fattat det hela rätt! Nåväl, skam den som ger sig:)
Se iaf fram emot detta, o så har jag ju Jennie med mig, på samma schema:) så nu KÖÖÖR vi!!!!

Nu ska jag inta soffläge! 2 härliga lediga dagar väntar:))

Ha de fint;)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards