Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av mikaela severin - 25 oktober 2013 21:28

Då var helgens jobb inlett, fifasen! Kommer bli en lång sådan! Men bara till göra helgen till de bästa o se glad ut! Imon får man ju i alla fall sova en hel timme längre, inte ofta det händer!

Dag 2 på diet har gått de me! Men huh, de var jobbigt på jobbet ikväll, alla kakor, god mat, man ville ju bara frossa i sig, hungern finns ju konstant där! O imon ska man baka våfflor o så vidare, o man få inte ens smaka!

Men nu ska ja inte klaga, för detta är vad ja vill och vad ja kämpar för! Känns jäkla bra detta, o ja tror att denna kille kan få mig o komma långt!

Igår hade jag sjukt ont i benen, idag är ännu värre, lipfärdig emellanåt, går med små korta steg , som man skitit ned sig, har grymt lnt på insidan av låren, måste kommit åt lite nya muskler där! Aldrig kännt denna smärta!

Nu bli de strax sängen! Jobb 8-21 imon då!

Slänger upp en bild på en kropp jag saknar, men snart är ja där! O ännu längre;)

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards