Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Borta bra, men hemma bäst:)

Av mikaela severin - 31 augusti 2013 17:03

Hade inte tid att uppdatera bloggen igår, de var full rulle från morgon till kväll, men började min fredag med att köra standardfrukosten och bege mig till gymet, kände redan när ja skulle åka att ja ville skjuta mic typ, helt klart är detta veckan värsta pass, nämligen axlar & mage, såhär såg passet ut:
Militärpress 13,11,9,9,9,13
Drag till hakan 13,9,9,9,13
Baksida i axelmaskin 13,9,9,9,13
Sittande hantellyft åt sidan 13,13,13,13
Situps: 510 med 5 sek vila
Bergsklättraren 210 med 2x10 sek vila
Redan efter 60 situps började de bränna i magmusklerna, blev liggandes 3 min på sidan efter mina 510, spyan i halsen så va debara köra på med bergsklättraren, innan ja hängde över bänken, traskade sakta uppåt för löpbandet i 15 min, kände mig likblek, skakade, frös o va illamående, tog några minuter innan de släppte, men fy fan vad jag är stolt över mig själv, varje gång jag lämnar gymet, så tänker jag bara, fan Mikaela, du är grym, du klarade det igen, inget är omöjligt så länge man har viljan, ett mål!
Hade aldrig kunnat ana detta första gången jag satte foten på Hälsostudion! De finns bara en ja kan tacka detta för! Såklart Lasse! Finns ingen grymmare PT! Hur arg ja än blir på han när han kommer med knäppa övningar o galenskap, så är inget omöjligt, han får en verkligen att ge allt man har, allt som krävs för komma mot målet!

Efter gymet va de hem, packa o äta! O vem kom inte på lunchbesök.. Jo självklart min kusin Jesper! Så trevligt att få träffa han efter att han kommit hem från sin långa resa med HMS karlskrona! Även AnnaKarin o Lea va förbi o sa hej;)
Sen styrde vi kosan mot Rödeby för hälsa på familjen Helin:) mycket trevligt :) få bli snart igen, blev sen övernattning hos vän i Karlskrona, så nu är vi nästan precis hemkommna, blev såklart ett besök på Donken innan vi åkte, HappyMeal till Theodor, o kaffe till mig:)
Är ganskaglad över att jag har lättare att ta kontroll över min kropp, o dess synder, stod massa goda chokladbollar, ostbågar o annat gott framför näsan på mig igår, men nopp, jag rörde ikke de! Känns super, att ja kan, för ja vet att jag mår tusen gånger bättre utan, att stoppaen sötsak i munnen resulterar ofta i att man tänker, ja nu när jag redan syndat, då kan ja likaväl fortsätta idag, o så trycker man sig full med skräp, i onödan!

Nu är de dags att slänga in en fläskytterfile i ugnen, marinerad i olivolja, jalapenoketchup, o lite örtkryddor o en toutch av chili:) o så en god sallad till de:) smartigt, Theo som inte äter kött, har önskat kycklingklubbor i ris:) åh så få de bli!

Soffan bli min bästa vän i afton! Imon är jobb , 8-21, så bli sängen tidigt!

Btw... Nu äntligen har jag min nya telefon:) en vit Iphone 5! Känns lite stor, men man vänjer väl sig!

Trevlig kväll gott folk:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards