Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Närmre helgen!

Av mikaela severin - 7 mars 2013 20:50

Nu e det bara en dagtur kvar 7-14 imon, sen bli det ledigt till lördag kväll då man går på ett nattpass! Va ett tag sedan nu, så ska bli kul faktiskt!
Dagen har bestått av jobb 7-14, va duktigt trött när alarmet ringde, men 05.10 klev ja upp, tog en kopp te o klädde på sig i godans ro innan man väckte skitungen som för en gångs skull inte tjurade på morgonen utan pussade sin kära mor o sa "jag älskar dig massor mamma, tusen gånger " hur lycklig bli man inte då?
Sen va de bara häva i sig frukosten o mot dagis o jobb, slog på kaffebryggaren i vanlig ordning, som alltid bruka vara laddad, efter 15 min insåg jag att den inte va de, o trött va man hade i princip kunnat somna stående, lycka va de att man hade en sockerfri redbull i väskan! Va bara häva o köra igång!
Vid 14 när arbetspasset var slut va det bara att dra direkt till gymet! PT pass va det idag, o fy ända in i helvete vad grymt pass! Ville skrika rätt ut, men behärskade mig lite iaf! Ja o detta är bara vänja sig vid, värre blir de!
Så ligger här med brännande mage o ben o rumpa! Faktiskt är ben och magpassen min favorit, dock oxå de jävligaste o mest smärtsamma!
Imon tar jag iaf vilodag från gymet, kan däremot bli en timmes promenad;) Cardion är en viktig del det oxå!
På kvällen bli de restaurang och bio med Jennifer ( om lille Dylan frisknat till) ser verkligen fram emot detta, är så förtjänt av de efter hårt arbete o hård träning! Dock kan ja ju faktiskt avstå dessert och alkohol! Minsta bekymret!
Min älskade våg som jag stirrat mig blind på sen i mars förra året, ha nu flyttat ut och fått ett tillfälligt nytt hem, ha vägningsförbud! Nu bli de enbart mäta midja om nån månad! Hur i hela friden de kommer gå, de återstår ju o se! Men stränga människor runt om sig är behövligt! Kämpa ju faktiskt för nåt, då bli de den hårda vägen oxå! O jag kommer kämpa vidare till målet är nått!
Lite kul när jag läste min lapp med vikt osv, började på 69,9 kg , med ett midjemått på 109 cm, nu när ja hittade lappen så förstår ja skillnaden, nu väger jag idag 52,9 kg och har ett midjemått på 76,5! Har gått ner 5 byxstorlekar o från storlkek M till XS! Magen va tyvärr mitt största bekymmer från början, många smörpaket är borta där;) Rätt nöjd! Lite former o muskler, sen bli de perfekt! En snygg fit kropp!
Nu ska ja rulla mig ur soffan o hänga tvätt, sen undra ja om inte fröken Severin behöver sova!

Puss o kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards