Alla inlägg under januari 2013

Av mikaela severin - 20 januari 2013 19:24

Drog till gymet vid 15.30 Jisses va folk de va! Blev Cardio 60 minuter på löpbandet;) sen skulle de blivit mage o ben, men med tanke på folkmängden backade jag och körde ett lojpass, lite allt i allo, jag ligger ju steget före på schemat om jag skulle startat idag, så blev lite rygg och triceps idag! Ökade upp mina marklyft till 50 kg i alla fall;)
Så nu ha ja krängt en fet fortion med köttfärssås med fitnessnudlar! Sen få de bli en protein innan sängen så e jag nöjd med dagen;) laddat alla matlådor för imon, frukost bli de hemma! 2 st grova smörgåsar med ost o paprika o en med skinka o keso! O protein;) mellis 1 blir kvarg, lunch nudlar o grönsaker, mellis 2 keso m avokado, middag, kotlettrad o rotfrukter o nattmål bli protein! Fixat o klart;)
Nu återstår bara nattsömn;)

Trevlig söndagskväll!

Av mikaela severin - 20 januari 2013 10:42

Vaknade 08,30 av att hulliganen hoppade på mig, mamma mamma var är mitt lördagsgodis som ja sparade!! Haha underbart, va bara upp o göra frukost, den knasungen skulle ha 1 rostad smörgås med både ost och skinka toppad med kaviar! Den variante kanske man skulle testa, en annan tog en grov brödskiva med ost, ett knäckebröd med skinka o keso! Givetvis utan smör! O på den 1 st 3 fas protein o en Celsius! Lilla magen blev allt mätt!
Nu bli de att pyssla fram te lunch, sen i em bli det gymet, Cardio en timme plus ben och magpass! Lovely!
Dags att testa de nya kompressionstightsen;)
Kvällen bli lugn o sängen tidigt! Imon är de sånt där roligt jobbpass 7-20,30! Usch säger ja bara!

Hoppas alla få en fin söndag! Vila upp er ordentligt o må väl!

Av mikaela severin - 19 januari 2013 16:30

Undebart med sovmorgon, vaknade dock halv 6 första gången, va uppe en sväng o hinkade vatten för sen tvinga mig själv till somna om, vaknade vid 09,40 av att Theo klappa mej på huvudet och säger godmorgon, är de dags att stiga upp nu? Ja deva de ju verkligen;) underbart o sova ut! Tänker ja minsann göra imon oxå;)
Har min träningsfria dag idag, känns konstigt, men imon tagga vi nytt pass, ha hitintills i veckan hunnit med 3 styrkepass, 1 PT pass och 3 Cardio pass så egentligen räcker de med bara Cardio imon för uppnå mina 8 pass men bli nog ett ben o magpass imon eftersom måndag bli träningsfri dag igen pga dubbelpass på jobbet!
Känns som Hälsostudion blivit mitt andra hem;) men mår så fruktansvärt bra av träna o med alla underbara människor där bli man bara glad varje gång man öppna dörren;) underbart!
För övrigt har vi haft besök av Carro idag, städat och handlat;) Theo äter lördagsgodis o jag ska laga maten strax! Helstekt kotlettrad o rotfrukter med salsa dip står på menyn;)
Måste säga att de vatt en tuff dag, för idag är förta dagen sen nyår som jag kännt extremt sug efter socker! Riktigt godis sug! Meeen, ja lyckas hålla mej borta från de;) tog en celsius o tankade upp energin med;) så nu är de borta;)

Ikväll bli de bara soffmys, skönt! Härligt med dessa lediga helger;)

Ha en underbar afton alla;)

Av mikaela severin - 18 januari 2013 18:24

Började dagen med att försova mig 45 minuter, blev fullt pådrag, smörgåsen o proteinet i handen på väg ut i bilen o med ett barn som bara va vaken till hälften, o som va så trött att han behövde solbrillor på kl 06.30 Men kom i tid till jobbet i alla fall! Sköööönt!
De gick ju definitivt inte i hundra blås på jobbet idag i alla fall!
Efter jobbet va de " egentid" då Theo fick va kvar på dagis 1,5 timme längre! Så hann med ett CArdiopass på 60 min på löpbandet! 690 kalorier förbrända! Imon få de endast bli 40 min crosstrainer hemma;)) så ladda vi på nytt för cardio+ styrka på söndag;)
Nu är det dags för fredagsmys i detta hem;) o ja springer runt i kompressionstights för konstatera om de är lagom eller för stora!

Ha en bra fredag alla!

Av mikaela severin - 17 januari 2013 15:57

Idag är ja mör i kroppen, vaknade 04,30 kunde ej somna om så upp o duschade, väckte Theo för vidare till dagis och jobb! Har varit kontorsarbete idag, så trött i skallen! Blev ett lunchpass på gymet, 60 min på löpbandet, och rygg och triceps på de;) imon bli de minsann bara Cardio, musklerna få vila till söndag nu;)
Snart kommer AnnaKarin och lilla Lea på lite besök;)

Så over and out;)

Me!

Av mikaela severin - 16 januari 2013 22:23

Av mikaela severin - 16 januari 2013 21:55

Idag känner jag mig ganska duktig;) körde 1 timmes fatburn på löpbandet, samt ett styrkepass på 1 timme! Så nu när man slockna gott efter en jobbkväll på det;)
Fixat ihop lunchlådan för imon oxå;) blev couscos och kikärtsbiffar med grönt och salsa sås! Lär behövas då de blir 60 min Cardio och 1 timmes styrka även imon, men först kontorsjobb vid 7 o sålänge det behövs!
Väntar på barnet ska somna så jag kan få fixa lite o plocka innan jag kryper ner!

Blev lite smått sur innan, tycker att ska man kommentera kan man skriva sitt namn! Är fegt att slänga in en kommentar o va anonym! Ha man en åsikt, va öppen med vem du är och stå för den istället då!

Ha en bra kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards