Alla inlägg den 12 januari 2013

Av mikaela severin - 12 januari 2013 20:18

2XU Kompression tights för damer består av materialet PWX FLEX för bästa möjliga rörlighet och flexibilitet.

Utrustad med kraftigt material som ger mycket bra stöd till vader, lår- och sätesmuskulatur. Förebygger skador och stel muskulatur.
Graderat tryck som ökar hastigheten på blodströmmen tillbaka till hjärtat. Reducerar anhopning av slaggprodukter i arbetande muskler. Mindre trötta och stela ben.
Antibakteriellt behandlade.
Tvättas i 30 grader utan blekmedel och ingen centrifugering.

Specifikationer:
- Graderad kompression ? stimulerar till ökad blodcirkulation och därmed snabbare återhämtning.
- Förbättrad syresättning av arbetande muskler
- Mycket kraftigt tyg ? reducerar slag och vibrationer i musklerna
- Mindre trötta och stela muskler
- Invista LYCRA® fiber som bibehåller tygets egenskaper över lång tid
- Cirkulär vävteknik som ger plaggen en graderad och jämn kompression
- Perfekt passform
- Förstärkta ?Flat lock? sömmar ger maximal komfort och fexibilitet
- Andas och är temperaturreglerande
- Transporterar snabbt bort svett från kroppen
- Antibakteriellt behandlade
- Solskyddsfaktor UPF 50 +

Av mikaela severin - 12 januari 2013 19:00

Har faktiskt efter jobbet idag inte orkat lyfta ett finger! Är faktiskt lördag kväll o jag o Theo har inte många sådana ihop så fram till han ska sova tänker jag faktiskt bara mysa! Inga måsten alls! Sen tänker ja ta en dusch, hoppa i min one piece , blanda en protein o lägga mej i sängen o glo på film!
Imon bli de bara 60 + 60 min powerwalk och jobbkväll! Innan nästa vecka tar fart, upplägget blir följande:
Måndag: 40 min crosstrainer+ ben och magpass
Tisdag: PT pass
Onsdag: vilodag
Torsdag: 60 min promenad + axlar, bröst & biceps
Fredag: crosstrainer 40 min
Lördag: rygg & triceps
Söndag: crosstrainer + ben & magpass!

Grymt nice!
Trevlig lördag!

Av mikaela severin - 12 januari 2013 11:53

Sitter med en kopp kaffe och 30 min rast på jobbet! Lagom sliten trots att jasomnade gott igår;) va värre att få upp skitungen idag, ruskigt kallt va de ute me!
Denna helgen tar ja fritt från gymet, endast Cardio hemma bli det! Behöver återhämta mig lite;) nästa vecka bli tuff, 5 styrkepass o 4 cardio!
Måste säga att börja träna är nog det bästa jag gjort! Sån kick man får, helt obeskrivligt! De tackar jag min PT på Hälsostudion för som efter tjat och BIA mätningar kickade igång mig;)
Ni kanske undra hur jag hinner?
Inte svårt, även en ensamstående mamma på heltid med jobb på oregelbundna tider hinner ändå med att träna, då borde väl ni småbarnsföräldrar som är 2 vuxna oxå hinna? Tycker bara de ha vatt mycket utsäkter från många, jag hinner inte, jag orkar inte, bla bla.. Men sluta GNÄLL då på att ni väger för mycket, lr att ni är klena, ni kan fan inte önska er muskler av tomten! Ut o kämpa för de! Så himla svårt är det inte! O de finns ju gym med barnrum & barnpassning! O ni tycker väl de se illa ut att ja släpa barnet till gymet flera dagar i veckan, han är inte med alla gånger o vissa är han, o många gånger träffa han nya barn han lär känna o leka med!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards