Alla inlägg den 1 januari 2013

Av mikaela severin - 1 januari 2013 17:47

Nyår passerat, o vi välkomnar 2013! Nytt år nya möjligheter o nya mål;)
Medans alla mår skit mår jag prima;)
Var hemma hos mor, och syster med Sofia & Mattheus och min skitunge och firade in nya året;)
Blev en lugn afton med god mat och endast lite alkohol! Tog en öl, ett glas vin till maten o halvt glas dkumpa! Räckte ypperligt bra! Slippa bakfylla o skit!
Blev hemma gjorda vitlöksbröd med hemmagjord tzatsiki, sen oxfile med potatisgratäng, rödvinssås, smörstekta kantareller o sallad, sen lite marängswiss o på de brieost, kex o vindruvor! Hur gott som helst!
Så medans alla e bakfulla , beställer pizza , mår ja prima o nyss käkat oxfile med salsa sås o sallad;)
Imon börjar nya livet;) skönt o komma igång på allvar;) PT träning kl 10 imon;) underbart;)
Så ikväll bli de sova tidigt o va utvilad;))

Hoppas alla får en bra start på nya året;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards