Alla inlägg under januari 2013

;)

Av mikaela severin - 23 januari 2013 19:18

Av mikaela severin - 23 januari 2013 18:30

Har som vanligt sovit som en kratta inatt oxå! Förstår ej vad som händer!
Va iaf på utbildning på fm! Va väl ok!
Begav mej till gymet, skulle börjat med 60 min cardio men kl va för mkt så blev bara ben o mage idag!
Vet inte vad som hände men plötsligt sista 2 passen så ha ja efter halva tiden kännt extrem trötthet i musklerna! Hittar ej orken riktigt!
Så nu bli de kicka igång med Aminosyror och handla hem carbo power! Så jag efter halva passet få i mej kolhydrater som tas upp direkt o öka upp energin! Ofta få ja träna vid lunchtid o hinner ej få i mig min lunch o morgonens kolhydrater ha redan hunnit brytas ned! Så bättring!

Kan ju ge er lite info om hur mitt ben o magpass ser ut just efter idag:)

Knäböj: 45kg 11+9+7+7 rep
Lårcurl: 35kg: 11+11+9+9
Gående utfall med 12,5 kg över huvud: 22 steg x4
Step up bänk: 8 kg i varje hand: 28 step x 4
Dony raise ( vader) 100kg: 11+11+9+9
Benlyft: 18x4 rep
Bergklättraren: 22 x 4 rep
Magmaskinen 26,5 kg 13 x4 rep

Kanske inte låter mycket men, betydligt mer än när jag startade!

Nu är de middag på G!
Kyckling o coscos till Theo, o kyckling o grönt till mig;)
Bjuder på lite bilder;) in action!
Hade ju go publik idag;)) o bara bra;) sällskap få mej o prestera bättre! Speciellt när man vet de inte går o fuska:). ( fast hade nog lyckats göra de idag ) SKÄRPNING Jesper;)
Haha;)

Imon bli det spinning o direkt efter PT pass;) nu kööööör vi!!

;)

Av mikaela severin - 23 januari 2013 08:44

Av mikaela severin - 22 januari 2013 22:21

Började med att jag endast sov 2,5 timme i natt! Jobbat extra idag 7-14,15 när ja skulle vatt ledig men va helt ok! Lite extra casch iaf;)
Kom hem måttligt trött efter även ha hämtat ett väldigt trött barn, så när vi kom hem dök vi direkt ner i soffan helt utslagna till en film, Trodde Theo skulle somna, men de va jag som låt o halvsov istället, efter nån timme hör man, du mamma, nu e filmen slut o du ha missat halva, men du sov ju så gott så ja väckte dig inte, o vet du vad... Jag ha vatt snäll;) goa unge;)
Han vet när mor sin behöver vila;)
Blev ett gympass ikväll! 60 min Cardio på löpbandet, fatburn programet level 18 speed 7,3! 687 kalorier brända!
O så blev de styrka på de, axlar , bröst och biceps! Skulle kört ben o mage, men va sjukt me folk, o stora lokalen upptagen , så kör de imon på dagen istället när det är lite lugnare;))
Nöjd e jag ändå;)
Nu ska jag sussa, imon är de Utbildning i munhälsa på morgonen! Sen raka vägen till gymet!

Puss på er;)

Av mikaela severin - 22 januari 2013 15:26

1 portion

2 ägg
125gr naturell keso
En nypa salt
3/4 msk fiberhusk ( går även med 1 msk vetemjöl)

Vispa äggen o häll i övriga ingredienser, låt stå o dra några minuter, tillsätt ev en msk vatten om smeten är jättetjock!
Stek som pannkaka ca 3-4 min per sida i en skvätt olivolja!
Bli ca 2 plättar!
Jag äter mina med lite kesella och varma hallon o blåbär på;)
Mums!
Jättebra som helgfrukost;) lr som en lättlunch;)

Lycka till;)

Av mikaela severin - 21 januari 2013 21:48

Sov som en kratta natten som va, somnade runt 22 vaknade redan vid 24, somnade om igen för sen vakna 04.30 Gick upp o ställde mej o stekte kesoplättar till lunchlådan! Bästa mitt på dagen lunchen på jobbet, med en klick kesella på och litte blåbär o hallon! Yum yum!
Jobbat som sagt 7-20.30 o skulle vatt ledig imon , men bli till o jobba 7-14.15 o sen hem på lunch o ett kvällspass på gymet få de allt bli! Lät en kollega sticka hål på ett vattenblåsa under foten ikväll! Ville typ dö när kanylen åkte fram!! Gahh nålrädd! Nehe! Skrek rätt ut!
Nu bli de till sova några timmar!

Puss o kram alla finingar!!

;)

Av mikaela severin - 20 januari 2013 19:27

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards