Alla inlägg under januari 2013

Av mikaela severin - 27 januari 2013 23:17

Jajjemen, har idag jobbat 8-21, o ett jävla skitväder ute, fy fan!! Urk!
Vatt en lång dag men ha ju gått suuuper;)) måttligt trött nu o dags att bädda ner sig o ladda för morgondagen som består av BIA mätning kl 10, sjukt nervös för vad den visar, hoppas på bra resultat! Annars blire hårdare träning!!
Få ju ikke äta o dricka på 2 timmar innan så upp o käka tidigt, sen e de bara o packa ner ett snabb mellismål o slänga i sig, för ha nämligen ett PT pass direkt efter;) hoppas även hinna med ett cardiopass! Återstår o se;)
Ha en lite jobbig vecka att få ihop alla träningspass! Men få lösa sig till de bästa!
Nu ska jag nana kudden!!

Återkommer imon;)

Av mikaela severin - 26 januari 2013 20:28

Vilken dag, började med att Theo sov till 10,45 idag;) underbart att stiga upp vid 10 o få äta frukost i lugn o ro;) inte hänt på väääldigt länge;)
Som vanligt tog de mig över timmen att hitta kläder för barndopet, slutade med jeans, vit tröja o kavaj, lite lagom för ett dop;) när vi anlände dit kom Jennifer o dom tyckte allt hon va lite för fin i håret för sitt barns dop, så när ja va på toa så tänkte jag tillbaka, detta ha ja vatt med om förr, bäst o stoppa papper i väskan, mycket riktigt så överaskar dom hela kyrkans gäster med bröllop;) ingen viste någonting förutom tärnan o marskalken!
Ja de gick ju inte hålla in alla tårar!
Dom va så fina så <3
Så ännu en gång har man överraskats med bröllop på ett barndop;)
Nu försöker ja få herr Theodor Severin, som skött sig ganska så hyffsat till att sova! Bli upp till dagis o jobb tidigt imon!

Här kommer lite fina bilder;)

Av mikaela severin - 25 januari 2013 23:38

Ja så kan man se de, jag började med att jobba denna fredagkväll 16-21! Men ha ju dock bytt bort min dag imon då vi ska på barndop;) så skönt med sovmorgon imon i alla fall! Men söndag bli de jobb 8-21! Så bli att ja få gå in o jobba nästa söndag en heldag så man få sina timmar! Men är ju helt ok;)
För övrigt hade vi mys på förmiddagen innan skitungen åkte till dagis;)
Spenderade min timme på löpbandet i alla fall och mitt rygg o tricepspass hann ja med, trots att de blev till rusa in i duschen o springa till bilen! Men 2 minuter i 4 stod ja ombytt på jobbet;)
Sitter o klurar o tänker på hur nästa veckas planering ska läggas upp! Alltid lika spännande, är ju en ganska full arbetsvecka och även kurs på de;) mycket utbildningar o sånt på jobbet nu! Men få gå!
O måste få tummen ur att ringa allergimottagningen på måndag o boka tid för test till Theo innan pollensäsong o allt dra igång, så han kan få rätt medicinering om de nu behövs, misstanke finns ju från förra årets nysningar, rinnande näsa o kli i ögonen! Usch! Fått all sin mors skit kanske! Bläärk!
För övrigt känns allt helt jävla underbart bra;)

Nu slocknar fröken Severin snart;) sussa gott alla;) de ska jag!

Av mikaela severin - 25 januari 2013 11:19

God morgon världen! Är vaknade vi kombination rädla/smärta! Huuh.. 1 st unge kom springandes från sitt rum, när sin mor sov som bäst på mace, o så studsar han rätt över arnar, rygg o axlar! Fick veta att jag levde, o veta att ja hade grym träningsvärk! Jiha! Still hurts!
Började iaf min morgon med koka gröt till oss båda, Theo går på mitt spår, mamma jag vill ha gröt, då bli man stor och stark! Gullunge.
Ringa sjuhundra samtal blev ett morgon nöje! Försäkringskassan kan ju ta nåt o stoppa upp i ..... Få inget bostadsbidrag i januari! Precis de ja inte ville höra!!
För övrigt springer sötungen runt o leker spiderman, och snart är det dags för Middag och sen ska trollungen till dagis, o hans mor ska till gymet! Cardio samt rygg o triceps bli de idag! Dock är tiden knapp, så.... Bli träna i full speed idag, börja jobba kl 16! Bra fredagsnöje;) men är ju ledig imon då vi ska på barndop;)

Over and out! Take care!

Av mikaela severin - 24 januari 2013 23:57

Mina hjärtan i förra inlägget blev visst frågetecken! Märkligt! Jaja

Dags o sova! God natt!

Av mikaela severin - 24 januari 2013 22:37

Måttligt, ha ju svängt på mina lurviga ben med dammsugaren som kavaljer! Haha! Ja e sjuuukligt trött! Sjukt uttråkad med ligger o garvar till torsdagsunderhållningen - FrågaOlle! Så jävla sjukt bra haha!
Borde ta igen lite sömn men komma till ro är ett av fröken Mikaelas svaga sida! VARFÖR ska de va så jävla sjukt svårt o bara sova!!! Lyckas alltid slå över så jag bli övertrött! SKÄRPNING!
Mitt underbara ? ligger o sussa gott i sin säng! Dock lär de inte dröja länge till man hör små tassar smyga in;)
Nä nu ska tvätten hängas i reklampausen!

Puss på er underbaringar ?

Av mikaela severin - 24 januari 2013 19:38

Gick upp kl 8 o käkade frulle, havregrynsgröt med kanel, ägg o en protein, satt som en smäck, sen somnade jag om till 09.15 stekte lite kesoplättar som käkades kl 11 sen va de bara häva en aminosyra, bege sig mot gymet för ett spinningpass! Grymt sånt! Men nöjd, fick 10 min till att ladda om batterierna för sen kom den personliga tränaren, för köra slut på mej helt i vanlig ordning! Började med biceps, sen fick magen lida, o axlarna ska vi inte ens tala om, fifan de va hårt! Stått på händer i 3 omgångar o pressat kändes ta mej fan! Nån kommer ha ont imon! O lätt värt blev lite mellis, knäckebröd o keso o en burk kvarg innan ja kom igång med middagen! Blev fisksoppa o en kesoplätta ikväll! Få bli en protein innan sängen!
Ladda upp för imon då de bli 60 min på löpbandet, och rygg & triceps! Underbart! Tro de får sig ett gott skratt på jobbet imon när ja kört hårt denna vecka;) men så de ska va!
Bokat för BIA mätning på måndag , se om de blivit några muskler;) på 3 månader har iaf midjan minskat från 85cm till 71cm! O då ha jag inte viktminskat, snarare viktökat ganka mycket! Så borde va lite muskler där;)
Återstår att se;)
Nu ska barnet mitt nattas!

Ha en fin kväll alla;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards