Alla inlägg den 15 januari 2013

Av mikaela severin - 15 januari 2013 22:12

Ha vatt en givande, hård, klantig, aggression, cp ryck o fartfylld dag!
Började med att köra mitt PT pass som helt klart va tufft som fan, svett,puls, smärta o skrik! Men helt klart super! Få se om man stå på benen imon;) fast man är ju stålkcinna så inga problem!
Sen blev de rejäl lunch dagis för Theo o mot jobbet för mig!
Fick veta att jag blev beviljad 4 timmars dagistid extra i veckan! Skönt o kunna va lite ledig till uträtta saker o ting själv, kunna storhandla själv, träna själv, osv!
Fick dock lägga nytt dagis schema, byta massa turer på jobbet då de även ska passa dagis med de förlängda 2 dagarna i veckan! Satt 1 timme innan ja fick ihop allt!
Men nu fixat i alla fall;)
Sen ha man fått besked på ett paket ja väntat på inte kommer, för deras jävla lagerstatus inte stämde o de passa dom att maila o fråga om jag istället kan tänka mej beställa nått annat? Fuck hell! Betala tillbaka pengarna! O isf skulle de skicka utbetalning som jag i min tur får betala för att få hämta ut! Skott inpannan på idioterna!
Börjat lugna ner mig ytterst lite! Kan ju bli kul att se om de svarar på mitt elaka mail imon! Kompensation! Kräver att de skickar ett lite bättre par brallor fraktfritt och att de står för de 109 kr i mellanskillnad!

Nu ska jag studsa i säng!
Cardio tidigt, sen dagis o gym o jobb!!

Over and out!!

Av mikaela severin - 15 januari 2013 00:41

Haft en jobbig dag, fifasen! Började med gymet, noll koncentration då Theo va yrväder!
Slutade med en arg Theo som gallskrek hela vägen hem för ja inte gick in i cykelaffären och köpte en motorcross till han!! Haha!!
Blev iaf beviljad lite extra tid på dagis, då ja kan behöva lite egentid, samt han behöver någon mer dag på ordinarie avdelningen, känns skönt o ha de löst iaf;)
Sen bara för att ja måste säga de, 2 rutor på magen vill kika fram, välkomna er ha ja inte sett på 10 år! Ge mej 4 till bara så e ja nöjd haha!!
Nä nu måste jag sova, PT pass tidigt imon! Bara inse att jag kommer lida,
Blod, svett å tårar! Nä kanske tog i lite men bli jävulskt tufft!!

Sussa gott;)

Motivationen leder ett steg närmre resultaten för varje dag;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards