Direktlänk till inlägg 2 oktober 2014

Diet panik?!

Av mikaela severin - 2 oktober 2014 22:08

Dagen i all ära startade som vanligt med att klockan ringde strax efter 5, bara upp klä på sig, hiva morgondrinken bestående av BCAA, och Glutamine, vatten, och köra mot gymet.. I vanlig ordning.. 14-15% lutning, 5,5 km/h i 30 min! Svettigt? Jomen visst! Möttes av glad personal i dörren, får höra att jag ser grym ut o kämpar på bra! Alltid härligt att höra, medans ja själv led av extrem panik idag, ställde mig på vågen, inget har hänt sista veckan! Inte ett hekto åt nått håll, messar min coach, och blir därefter lugnet själv, jag äter redan lite kolhydrater som jag gör, så vi håller samma takt en vecka till, jag vet att jag inte ska stressa kroppen, men som coach sa, du är en vinnarskalle, ja de e jag, som fan! men jag får inte stressa! Nä slut med panik! De kommer vända!
Efter gym va de dags för dagens rutin, väcka Theo, frukost, lämna i skolan, sen hade jag möte 9-10,30 för sen likka på knä o skura golvlister, som övergick till skura fönsterlister, möbler, garderobsdörrar o innedörrar! Sen kl 13 anlände jag på gymet för andra passet! Bröst, axlar o mer cardio! Nu är de två cardiodagar som gäller innan de bli ben på söndag!
Funderar smått på dra lunchspinning imon! Va sjukt längesedan nu! Om man pallar detta, de får vi se!
Har dessutom jobbat 16-21, hämtat Theo, diskat o nu bli de sova!
Löpbandet skriker efter mig vid 06;)

 
 
Ingen bild

cina

4 oktober 2014 02:19

Hej!!
Ser att du kämpar på!! Bra gjort!
Vill än en gång puscha på att du driver din kropp lite för hårt!
Vill inte vara överlägsen men de foton du lagt upp efter x antal v deff kan jag också vis upp utan deff...orättvisst men sant...
varierad träning med mycket kroppskontroll ger resultat.
önskar jag kunde skicka foto...
vill bara säga..
va rädd om dig och din fina kille och glöm inte att njuta av ert liv....ni lever här och nu och ditt liv är ju desserten....

mikaela severin

4 oktober 2014 17:59

Fast jag tror inte vi är på samma nivå i träning och inte samma mål, jag har som sagt en coach som stämmer av mig varje månad med mätningar, nästan daglig kontakt, och ett kost och träningsschema som är individuellt för mig.. Jag tränar o äter efter ett mål att tävla i Bodyfitness! och för nå ett sånt mål krävs en speciell kost och träning, bränna kroppsfett utan förlora muskelmassa, byggapå rätt sätt, träna i omika faser! så NÄ det funkar inte o bara träna hur som helst för de målet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards