Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Känner mig .. Hmm stor?..

Av mikaela severin - 23 maj 2014 23:20

Ups! Tog selfie ikväll, känner mig lite.. Hmm stor?!.. Bulkig, fast utan ha bulkat, hmmm... Fatta noll! Är nog inte meningen heller, undra vad som döljer sig under allt fett!!

Fullt ös även idag, "to do" listan ha vart lång.. Fixat present till syster, morsdagpresent, o uträttaat massa andra ärenden, lyckats få 400 spänn i parkeringsböter på min egna parkering, ringt Qpark o bett dom fara åt helvete!! Mitt parkeringstillstånd hade råkat flyga ner på golvet när ja stängde bildörren imorse! 18 min senare, en p böter! Assholes! Gick inte få dom till ta tillbaka den!
Åh så ha ja jobbat kväll på de, fixat o lagt emellan de den sista tårtan! Åh nu duschat o landat i sängen! Imon är de gymet kl 9, o mot Tingsryd på kalas 11,30! Nädå! Inte alls så att man ha massor att göra!!

Bjuder på mina selfies! Veckans vägning resulterade i -0,3kg!

 
 
Ingen bild

Cina

24 maj 2014 00:47

Lider med dig och din känsla! Men tycker inte alls du du ser stor ut! Tror att du har en skev bild av hur du vill se ut och ditt mål ....Man kan inte både få muskler till att växa och vara deffad/tonad. På min resa har jag fått lära mig att skilja dessa världar. Tog ett tag innan jag gillade det jag såg...jag har gjort en jätte resa...och behövde se andra för att fatta!!
Du har från lätt överviktig (visst är det så?) gått till att bli en tränande människa. Din 1:a belöning var att tappa vikt, sen blev nästa att se muskler. Och nu vill ha båda...eller hur??
Men så funkar inte kroppen.
Du vill ge den en enorm utmaning att skaffa muskler genom att träna hårt...helt rätt men då kan den inte leva på deff mat. Jag tror att du måste släppa lite på ditt
kontrollerade mat tänk och ge kroppen energi på alla plan i kontrollerade former. Vi pratar om att chocka kroppen! ge det den minst anar men i kontrollerad form. Glöm inte det grundläggande kcal in/kcal ut och även tvärtom kcal u/kcal in. Jag tippar på att din kropp ställt in sig på att du svälter den och därför behåller allt den kan och lite till. Du behöver komma i balans gällande både mat, träning, sömn och ffa dina tankar om hur din kropp ser ut. Realistiskt kan man inte vara deffad och tränad samtidigt jämt. Man måste skilja på saker och saker... och definitivt tänka till om vad som är viktigast.. Tro på dig men känner att du är vilse... Kram

mikaela severin

25 maj 2014 10:13

Grejen är dock, ja deffar inte o inte heller bulkar, allt sköts av min coach, så maten följer ja bara vad han ger, men ingen fattar varför ja lägger på mig vikt o mätningar visar på att det är fett.. När jag ligger på rätt mat för min kropp, o kört cardio 80 min per dag, de är strejk de:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards