Alla inlägg den 13 juli 2014

Av mikaela severin - 13 juli 2014 20:05

Ja börja undra om ja drömt eller om de va verklighet? Satte ja verkligen 50 kg i bänk?! En 6:a? Hmm ja ja gjorde nog det! Vilket betyder att ja höjde vikten 5 kg denna veckan oxå! Wtf händer?! De gäller bara sätta ribban högt, sikta mot målet! Hade ett bra bröst & axelpass! Tack gode gud att jag hade bäste Muhamed där till passa på mig! Sjukt bra på puscha mig till höja o pressa på ordentligt! Sista övningarna för axlar va bara sjuka! Ja kunde inte lyfta armarna, de gick inte dricka! Bara slängde mig på alla fyra, pipig o gnällig! Muhamed jämförde mig med Scrat- ekorren som jagar nöten, i Ice Age!! Ja bara SKA ha exakt de ja vill, vägrar ge upp, även om det medför att ja kör tills ja faller pladask, o när ja faller tjurar ja, o börjar om på nytt!
Har dessutom jobbat 7-14 idag, så nu e kropp o knopp slut! Imon är 7-14 igen! Så ja skiter i allt ikväll, o går nu o lägger mig, även om kl är 20 bara! Ska ha mina 8 timmar, o ja ska upp på pw! Så.. Thats it! Ingen fotboll här! Satsar på ren återhämtning o laddar om för gå all in på biceps & triceps imon ;)

Tack Thom- för all jävla motivation, pepp o för att du är så sjukt bra!

God natt! Sussa gott!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards