Alla inlägg den 4 juli 2014

Av mikaela severin - 4 juli 2014 20:40

Dagar kan va bra, dåliga och jävligt varierande! Som idag, bra stunder, dåliga stunder, men de mycket tär på en, typ, när folk inte lyssnar, agerar på ignorerande sätt, är så tråkigt, när man istället för ta tag i att! De värsta jag vet är se folk i min närhet, må dåligt, va ledsna, de gör så ont i hjärtat på mig! Ja ha genomlidigt så mycket, ja vet precis hur de känns, o ja vet hur illa de kan bli när ingen lyssnar på en! Ja kan ha de tungt fysiskt, hög belastning, men psykiskt, i slutändan äter de upp en!
Stress bara äter upp en!

Va på pw imorse vid 04,30, blev rundan på 5 km! Sen va de jobb 7-14, för sen dra o träna! Hade givetvis lite hjälp idag! Satte mitt PB i bänk på 6 reps, 45 kilo! De är inte mycket, men bröst är inte mina starkaste muskel! Men sätter ju upp till 3 PB per vecka nu i basövningarna! Så wtf! De flyter, dessutom är de bara knappt 14 dagar kvar på tunga vikter, sen kommer fas 3, o ja gissa på lätta vikter o 20 reps!

Måste erkänna de ha vart jävligt konstigt att coach Thom inte vart på gymet på över en vecka! Hmm.. Ingen som sliter tag i en på gymet, ingen som stämmer av läget, i princip dagligen som innan! Haha! Den Semestern va han värd! Nu vet ja ju att när ja sätter foten på gymet nästa vecka, så är de ögonen på sig igen! Så nu e de ju bara köra på! Visa hur bra de gått här hemma istället!

Nu är de sängläge! Behöver mina timmar, är ju jobbhelg, och imon är de 7,30-21 som gäller! Så god natt, o trevlig helg!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards