Alla inlägg den 12 juli 2014

Av mikaela severin - 12 juli 2014 21:57

Ja de e bara jobb o jobb! Slut i skallen e man efter en heldag! Kommer somna väldans gött!
Tur ja bara ha halvdag imon, 7-14, sen återstår mån 7-14, tis 7-21 ons 15-20,30 tors 7-20, sen tar jag semester i 27 dagar! ... Men bara från mitt ordinarie jobb, men de går inte jämföra jobb o jobb, kommer jobba pass som 7-23 men, annan miljö, 1 person o sköta, o inte alls detta tempo!! Kroppen kommer va betydligt lugnare o inte alls så stressad!
Dessutom checkar jag ut från växjö helt och hållet i 3 v, kommer åka upp enstaka dagar, för träna på Actic, annars bli de wellness i Tingsryd de veckorna! Sen bli de lixom en fullmatad höst, jobb, Theo börja skolan, jag börjar min utbildning, träningen, ja kommer ha fullt ös, men de känns som att ja behöver en ny utmaning, o bara förändringen att Theo börja skolan blir stor! Vi behöver nog de! Ser grymt mycket fram emot hösten! Kommer bli spännande som bara den:) o ja ser just nu ljuspunkter här o var i träningen! Har kommit överens med coach Anders, att vi skippar vågen på fredagarna! O ja glömde dessutom o ta vikten igår ändå, har inte tänkt på vågen ett skit! Ja känner att ja går upp, ja behöver inte veta hur mkt, ja vill lägga på mig massa! Om ja så ska rulla fram! Ja bry mig inte, sålänge ja äter rätt, tränar rätt o tror på mig själv, o följer planerna! Sover, äter, minimera stressen! O de bästa Anders o Thom har ju precis vad jag behöver! Rätt kost o rätt träning:) dessutom är Thom one of a hell of a coach! De går fan inte slinka in på gymet o va trött, då åker man ut, bye bye! Man kan inte smita förbi, utan att genomgått frågestund.. Sovit.. Stressad.. Varför, mår du verkligen bra... Bla bla! Just de e vad ja behöver!

Nä ha inte tid med detta! Haft ätardag btw, vätskefylld, svullen buk! Äh de lägger sig , inte haft ätardag sen midsommarafton, iof förra v, om en extra skiva bröd räknas, o en minimal kakbit! O 4 små hemlagade köttbullar!

God natt

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards