Alla inlägg den 24 juli 2014

Av mikaela severin - 24 juli 2014 23:04

Haft 2 underbara dagar i Göteborg, härliga människor, underbart väder, universeum, Liseberg, Nordstan, vad mer kan man begära på en arbetsresa! Fått njuta samtidigt som man arbetat, o fått en resa betald med boende & mat! Fantastiskt!
Nu är kroppen & knoppen trött! Sova ut, o imon återgå till det normala rutinerna, äta, träna må bra, leverera resultat, till nästa mini semester om 2v:)
Så jatackar alla inblandade för denna resa!
Godnatt:)

Av mikaela severin - 24 juli 2014 00:50

Somnade ganska vettigt igår, peppar peppar, vilket gjorde mig utsövd och resulterade i 5,2 km intervaller ute! Innan de var dags att packa sig iväg till Göteborg, kl 08 lämnade vi hemmet! Efter lite snurrande i Götet efter parkering, blev de vila på hotellrummet, för sen käka lunch, och vidare mot Universeum! Va faktiskt mysigt, FÖRUTOM ormarna! Fyyfan vad vidriga, gick inte bota fobin där inte! ( för er som inte vet, lider jag av extrem ormforbi, kan inte se en leksaksorm, inte på tv, utan drabbas av panikångest o svettas! Ja springer för livet! ) ja bara inbillade mig attormarna lågo stirrade på mig, redo attta sitt byte! Urk!!!
Vatt riktigt varmt idag dessutom!
Avslutade kvällen på Liseberg, äntligen åkt Helix, sjukt grym! Lätt bästa åket på år! Äntligen någon som nästan fick mig lite skakis!!
Nu hotellet, sova, imon bli tidig frukost, HOTELLFRUKOST!!!
Kl 07 går ja på arbetspasset! O vi ska göra Nordstan:)

Ps! Sågfisken på bilden va bland de fulaste jag sett:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards