Alla inlägg den 6 juli 2014

Av mikaela severin - 6 juli 2014 21:17

Jävla strejk! Sömnbrist, stress o värmebomb, ingen bra kombo för fröken severin!
Nopp! Akuten ringde upp 01,20 inatt, två timmar efter jag hade ringt in! Ville h in mig på koll! Nä tack sa ja! Ja ha äntligen somnat o kan andas normalt, åh ja ska jobba! Så inte fan åker ja in nu! Nä ja slapp! Fick bestämt ta en furix på fm, o en på em idag, om blodtrycket va okej! de var de, kollades på jobbet av ssk, uppe i 115/70 iaf! bättre än häromdagen! eftersom den inte gav direkt önskad effekt igår! Pissade väl förvisso lite inatt, men fan inte gjort idag! Kommer väl inatt nu då! Ska väl alltid rubba sömnen på nått sätt de hela! Benen är ju ruggigt stora o fyllda! Ska ju tas blodprover på ons morgon, så få väl se vad fasen de ärsom felar! Kan ju hoppas inte de är kassa njurvärden igen, de ha ja inte tid med! Imon är de jobb igen! Ja tänker inte träna, morgoncardio endast! Ja är en så viljestark jävel som definitivt tar mig ur detta oxå! Så på tisdag ska ja va utvilad, då är de veckans höjdpunkt! Legday!!
Blev utkörd från gymet innan ja ens fått på mig träningsskorna, Klart Thom såg att de va nått fel! Ja, som vanligt stress o brist på sömn, de är ju jobbhelg.. Alltid långa pass, alltid envist övertrött barn o söva, hinner inte blunda försen de är upp igen! Så fick cykla hemåt igen! Men de är skönt, att han säger till! Likaså anders! De få mig bli lugn, ja ha faktiskt bara ätit i lugn o ro, hämtat theo på dagis, nattat han o tagit en dusch! Nu e de dags att blunda! Kl 04,30 är de upp!
Ha fått höra så värmande ord, att jag är en inpirationskälla, sååå kul o höra! Hoppas ja fortsätter vara de! Ni betyder så otroligt mycket för mig! Få så mycket mera motivation!

Nu sova! Har cyklat totalt 1,3 mil idag, känns i benen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards