Alla inlägg den 2 juli 2014

Av mikaela severin - 2 juli 2014 22:43

Va på pw imorse, en väldigt jobbig sådan, ibs.. O promenad, trodde rent ut sagt att ja skulle svimma! Bara känslan av veta att man befinner sig 2,3 km hemifrån, när de blir akut.. Fy fan!! Tack godegud att efter 1,5 timme släppte de! O stabiliserades! Kom i alla fall iväg på mötet med familjeteamet och även till Jönköping i gott sällskap:)
Åh vad ja va nervös! Vågen var batterislut i, så morgonvikttogs ju ingen! Åker dit, säger direkt, de känns som jag gåttupp, ja känner mig klumpigare o hårdare, myckettyngre i kroppen! Så hoppade på vågen, jodå gått upp, tänkte bara för mig själv, oj min morgonvikt i fredags va 58,5 kg, nu stod den på 60, ja ja, jag hade ju ätit 3 mål mat, druckit massa så från vikten ja vägdedär sist, så va de bara plus 1 kg! Spänt höll ja andan, men när Anders kläcker ursig, att de va en bra vikt, bättre än sist, så föll alla puzzelbitar på plats! Mättessom vanligt.. BOOM 1 kg fettfrimassa till på 4v! O något mindre fettprocent! Nu börja kroppen samarbeta! Grymt! Den svarar väldigt bra på kosten och träningen! Så kanske kan ja ta något frimål på lördag! 1 port havregrynsgröt med äppelmos! De hade ju vart nått, de enda ja ärsugen på dessutom! Åh inte behöver ja oroa migför magen, det är löst, o vätska! Inge massa fast fett, så nukör vi på med Samma kost, bikinin i åräh, jajobba ju hela sommaren!
Ärså nöjd! Anders är såå bäst! O stor eloge till Thom som driver på med träningen, världsbra coacher!
Sprudlade av energi o satte PB på
Både mark och latsdrag! Så nufåThom pallasig hen;)

Nu sova, barnens gård imon:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards