Alla inlägg den 11 juli 2014

Av mikaela severin - 11 juli 2014 21:56

Äntligen har jag haft en sån där turdag, en dag när allt bara rullat, lugnt o fridfullt, bus, skratt, glada nyheter, kusin & jollanmys, bra träning o egentid, NOLL stress :)
Hur lyckades jag bara få till att!
Vaknade 6,30, piggare än piggast, for upp, tog min fitline, redo att kicka igång en ny dag! Såklart va de pw som gällde först, 5,2 km, lagom värme, skönt! Hade kunnat gå ett par kilometer till!
Kom hem o åt frukost i lugn o ro, väckte Theo som oxå va på glatt humör slängde i sig frukosten för komma iväg till affären, han skulle köpa kakor! Japp, en skön promenad till affären, chokladbollar o kex köptes, o festis! Lagom tills vi kom hem kom finbesöket, min kusin Jesper, som hade med sig brorsdottern Joline! Som ja saknat denna skruttunge! Hon flög minsann upp i knät o gav mig en stor kram, o hadesom vanligt mycket att berätta! Blev lite fika, lite bus, sen packade vi ner resten i väskan o åkte till Strandbjörket, matade ankorna, och barnen lekte, och åt glass, medans vi fick ligga på gräset i solen, titta på barnen o blarra skit! Sen bar de hemåt framåt eftermiddagen, o jag tog en rutt till gymet, hur i hela fridens namn är de bara möjligt, sätta PB vecka efter vecka! Vikter ja absolut inte nuddat vid innan! Är i fas 2 i träningen, trodde ja skulle få gå över på lätt nästa vecka! Nopp de ska bli fas 3!! 3 reps i bas, 5-6 i isoleringsövningarna! Hell yeah! Trodde inte de skulle bli tyngre haha!
Lätt som en plätt! Nu ger vi 110%
Dessutom ringde läkaren mig idag, i princip alla värden har gått upp o ligger skitbra! Bättre än på år! Skit lixom! Bara natrium som va precis i underkant, men de löser vi lätt! Näringsupptag o allt är kanon! Ämnesomsättningen likaså! Kalium låg perfekt! Som läkaren sa! Träna på, ta dina kalum, må väl, o lyssna på din PT och din kropp! Hell yeah!

Efter träningen passade ja på å dra till maxi! Egentid i affären, uppskattat!
Slängde in 1,5 kilo nötkött i ugnen! 10 frukostar klirrade! Nu sova! Jobbhelg och börjar 07 imon!

Så natti!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards