Alla inlägg den 3 juli 2014

Av mikaela severin - 3 juli 2014 20:41

Idag va de inget snack om stiga upp innan 06,30! Träningsfri dag, och en heldag på Barnens Gård i Karlskrona med älskade ungen! På en skala 1-10, tyckte han dagen var en 10:a!
Åkte redan vid 8 från stan, åt frukost ute på rastplats i Tingsryd! Familjeteamet var med, dom ingår ju som stöd/ hjälp, läsa av Theo i hans beteende, är fantastiska personer som han avgudar! Hade nog inte klarat utredningen utan dem! Hans misstanke om Adhd finns ju kvar! Men lång utredning eftersom han är så liten.
Dom hade köpt glutenfria frallor, även till mig, trots dom visste jag hade mina matlådor med , men dom tyckte utifall ja ångrade mig, men Theo blev glad, han fick två istället:)
Sen va de vidare ner till K-Krona, o in kom vi, va lite småkallt på fm, men lite sol, kollade först i rutchkanor, klätterställningar, studsmattor o djur, samt åkte Hölasset med traktorn upp till kossorna, innan de va lunchdags! Pizza o hamburgare bjöds de på ( matlåda med ris, kyckling o broccoli ) till mig;) sen va de dags o bada! Va svinkallt uppe på land o regnade, men medans vi andra frös, så badadeTheo i 1,5 timme med nya kompisar han träffade! Sen va de glass för spana in resten,ponnyridning, hopptornet, köra lastbilar o traktorer, o kasta kiss & bajs tävlingen! Skrattadeq så ja nästan dog!
Jag har iaf klättrat monkeybar ett par ggr, dock va den i trä, sved lite väl i händerna efter de! Men bled en turpå studsmattan efter de:)
Kl 16,30 åkte vi! Theo somnar i bilen vid 17.15 helt utslagen, fick bära han till toa, klä av han o lägga han! Sover så sött!
Inte bara barn som bli trötta! Vuxna oxå! Nu ska ja sova! 7 timmars sömn väntar innan vi startar morgonen med pw! Kl 04,30, jobb 7-14 inleder vi helgen med!

Har gått på rosa moln sen gårdagens mätning! Släppt allt som kallas vikt:) enbart focus på bygga massa nu! Men givetvis på kosten! Sen få jaju välja fridag eller ej, kanske ta nått extra mål på lördag, lite gröt vore gott!
Få se! De ta ja då! Om ja nu känner för det!

Nu sova!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards