Alla inlägg den 22 juli 2014

Av mikaela severin - 22 juli 2014 22:18

Ja vet allvarligt inte vad de vatt med Theo idag, han är riktigt grinig, värre än en 3 årings trots! Han bara lipar o skriker över allt, kan inte röra mig 1M, gör allt tvärt emot vad jasäger! Lyssnar noll! Undra om det är värmen som påverkar så mycket!! Är totalt slut o sönderstressadi kroppen ikväll, o man ska bara upp sådär halv 5 o dra te Göteborg imon! Förvisso barnfritt till torsdag kväll!

Haridag vatt på Actic,kört benpass och det kändes bra, riktigt bra, ja klättrar uppåt, sakta men säkert, styrkan i behåll, men vafan kommer all vätska från?! Allvarligt, ja sväller, o idag är ändå första dagen på fleera dagar ja kännt mig lite stressad, dock bara sista timmarna! Hmm ... Jaja, värmen kanske, suget på mer salt på maten, ligger ju lite lågt i just nattium, så kan kanske behövas ändå!

Tänker iafta o sova, så hoppas Theo lugnar sig, skrikit konstant i en timme, för han inte fick va uppe! Nu har mormor tagit över en stund!

Natti natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards