Alla inlägg den 8 juli 2014

Av mikaela severin - 8 juli 2014 22:05

Denna hetta ute är sjuk, går la knappt andas! Va nog den varmaste o svettigaste morgon pw ja tagit! Visst kl va 8 idag innan ja kom ut, tog igen lite välbehövlig sömn, sov 7,5 timme!
Bruka ju alltid vakna tidigt, va väl ett tecken på att kroppen va väldigt trött efter jobbhelgen! Men idag fick jag träna:) o de kändes ok oxå! Benpass va de! Hade såklart bästa passningen oxå! Så Ökade vikter i både benböj o benpress och benspark! De är lixom bara att bestämma sig innan, att nu ska jag fixa detta! Denna vikt ska bara sitta! Ger fan inte upp utan att de sitter, 5 kg höjning i benböj förra veckan, o 5 kg höjning denna! Helt ok! Svetten öste! Varmt på gymet! O grymt onda ben! Om ja reser mig imon, återstå att se!
Har lagat matlådor dessutom på fm, och sen har Vi åkt tåg, något Theo verkligen ville! Så tur o retur Alvesta o fika, o gå en runda till den mysiga leksaksaffären!
Läkaren behagade o ringa idag, 30 sek tog samtalet! Hann säga att ja är lite trött, magen ( IBS ) är i obalans o blodtrycket är lite väl lågt mellan varven! Akut nya prover imon, misstanke om dåliga njurvärden o lågt kalium igen, då värmen o magen o svetten på gymet, kan rubbat kaliumet, åh eftersom ja e svullen av o till av vätska, utan anledning, så är de sannolikt en rubbning av njurarna! Tydligen. Få se vad alla prover visa! Va en hel del prover som skulle tas iaf!
Nu ska här sovas! God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards